Els grups Mediaset, TF1 i ProSiebenSat.1 han acordat crear a parts iguals l’empresa European Broadcaster Exchange, amb l’objectiu de “respondre a la demanda d’entorns publicitaris que siguin segurs per a les marques i de campanyes de vídeo digital d’alta qualitat a nivell europeu”. L’operació resta subjecte a l’aprovació per part de les autoritats de competència europees.

El projecte inicialment se centrarà en campanyes programàtiques de vídeo digital, que comporten la gestió automatitzada i basada en dades de les compres i vendes de publicitat digital. Al mateix temps, la joint venture suposa l’inici d’una col·laboració estratègica de major abast per impulsar el desenvolupament tecnològic de la publicitat en línia.

EBX tindrà seu a Londres i en les properes setmanes es preveu constituir l’equip comercial, a més d’una plataforma de gestió automatitzada de publicitat de vídeo digital.

Amb l’European Broadcaster Exchange, els tres grups pretenen generar estructures per competir de forma més eficient a escala mundial i dissenyar una estratègia conjunta d’innovació per crear nous models amb els quals els anunciants puguin arribar als clients.

A més, Mediaset, TF1 i ProSiebenSat.1 establiran un model obert orientat a comptar amb la participació d’altres grups mediàtics europeus i oferir també els seus inventaris publicitaris.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram