comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 05 Juliol 2017 a les 20:28

Com era de preveure, RAC1 ha tancat un cop més la temporada liderant les audiències, segons l'Estudi General de Mitjans. Tant l'emissora de Godó com Catalunya Ràdio empitjoren els resultats de l'anterior EGM, però milloren respecte el de fa un any.

En concret, en la segona onada de 2017, RAC1 es manté líder amb 814.000 oients diaris de mitjana, 44.000 menys que en l'EGM d'abril (el seu rècord històric), però 52.000 més que fa un any.

Per la seva part, Catalunya Ràdio registra 575.000 seguidors, una reculada de 57.000 respecte l'anterior onada, però 55.000 més que les dades de juny de 2016.

Cadena SER continua tercera amb 346.000 oients de mitjana, el mateix resultat que en l'onada passada, i 1.000 menys que en la de fa un any.

Quant als principals programes, la dinàmica es manté. El món a RAC1 continua com el més escoltat, ara amb 614.000 oients (igualant el seu segon millor registre), 46.000 menys que a l'abril (el seu rècord històric), però 50.000 més que fa un any.

Per darrere continua El matí de Catalunya Ràdio, que registra 472.000 seguidors, perdent-ne 23.000 respecte l'onada anterior, però guanyant-ne 55.000 en comparació amb l'any passat.

Per la seva part, Hoy por hoy de la Cadena SER es queda amb 209.000 oients de mitjana, un retrocés de 8.000 respecte l'EGM d'abril, i 2.000 menys que en la segona onada de 2016.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

CAC i CST produiran continguts per detectar conductes de risc dels menors davant les pantalles

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya i el Consorci Sanitari de Terrassa han signat un [...]

Sindicats i direcció d'El Periódico acorden 135 baixes

El comitè d'empresa d'El Periódico i la direcció del Grupo Zeta han tancat un acord per a [...]

À Punt estrena Consell de la Ciutadania

El passat dilluns es va constituir el Consell de la Ciutadania d'À Punt Mèdia, l'òrgan [...]

TV3HD abandona el MUX de Godó i es trasllada al de la CCMA

El canal TV3HD s'ha incorporat al múltiplex de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals [...]

El CAC convoca els premis a la investigació sobre comunicació audiovisual

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha obert la convocatòria de la 30a edició dels [...]

La URV i Repsol renoven la Càtedra d'Excel·lència en Comunicació

La Universitat Rovira i Virgili i Repsol han renovat el conveni de col·laboració que ambdues [...]

OJD llança un servei per auditar les campanyes de publicitat exterior digital

L'empresa auditora Introl ha posat en marxa el servei de certificació de campanyes [...]

infoLibre s'apropa als beneficis

L'editora d'infoLibre va reduint les pèrdues any rere any. El 2017 ha tancat amb un resultat [...]

Los 40 recupera el lideratge de la ràdio musical

Los 40 torna a ser l'emissora musical més escoltada a Catalunya, trencant gairebé tres anys [...]

Rècords de RAC1 i 'El matí de Catalunya Ràdio' a l'EGM

La primera onada de 2018 de l'Estudi General de Mitjans certifica el bon moment de la ràdio [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.