comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 06 Juliol 2017 a les 11:41

LaviniaNext, agència de solucions end to end del Grup Lavinia, i Visyon, empresa de consultoria i serveis en tecnologies emergents, uneixen forces per desenvolupar propostes conjuntes en l'àmbit de la realitat virtual. L'objectiu de l'aliança és sumar esforços i aconseguir un major posicionament en el camp de les "noves experiències audiovisuals".

L'acord se centra principalment en la creació de projectes de realitat virtual amb cinc grans fases estratègiques, entre les quals la gestió de clients, el desenvolupament creatiu, l'adquisició d'imatges 360, la programació i la instal·lació en esdeveniments.

"Les tecnologies emergents com la realitat virtual seran una peça clau en les noves estratègies de comunicació de les marques per establir vincles emocionals amb els seus públics objectius", assenyala Pere Pérez, CEO de Visyon. "És per això que la millor forma d'implementar estratègies innovadores de manera efectiva és treballar conjuntament amb les agències de comunicació per aportar el màxim valor a les campanyes de màrqueting digital i nous formats de contingut", afegeix.

"Des de LaviniaNext estem encantats de poder col·laborar amb una empresa líder en realitat virtual i posar a disposició tots els nostres coneixements estratègics i creatius de les marques i del món audiovisual", assenyala per la seva part Carlo Rombolá, general manager de LaviniaNext.

L'objectiu final de l'acord és impulsar el mercat de la realitat virtual a escala internacional aconseguint la col·laboració de grans marques i potenciant la seva presència en esdeveniments.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Premis Dignitat per als informatius de TV3 i Catalunya Ràdio i Carlos E. Bayo i Patricia López

La Comissió per la Dignitat ha decidit distingir els serveis informatius de TV3 i Catalunya [...]

'Merlí' s'acomiada amb rècord d'audiència

El darrer capítol de Merlí va registrar dilluns una mitjana de 620.000 espectadors i un 22,2% [...]

El Periódico reuneix el món econòmic als Premis Empreses de l'Any

La Llotja de Mar de Barcelona va acollir dilluns a la nit la gala dels Premis Empreses de [...]

Les Reial Acadèmia de Farmàcia premia 'La Marató' de TV3

La Reial Acadèmia de Farmàcia de Catalunya ha atorgat la 21a edició del Premi RAFC a la [...]

La PDLI crearà un observatori contra l'assetjament a dones periodistes a les xarxes

La Plataforma en Defensa de la Llibertat d'Informació ha anunciat la creació d'un observatori [...]

El CAC premia un treball sobre els informatius infantils de la BBC, ZDF i TVC

Children's news. Topics, information quality and audience reception around Newsround, Logo [...]

Tanca la revista Noticias de la Comunicación

La revista mensual Noticias de la Comunicación ha tancat després de gairebé 27 anys cobrint [...]

Convocats els 35ens premis Ortega y Gasset de periodisme

El diari El País ha obert la convocatòria de la 35a edició dels Premis Ortega y Gasset de [...]

El CAC demana prohibir els anuncis de joc en horari protegit

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya reclama la prohibició d'emetre publicitat de jocs [...]

L'audiovisual reclama un pla de xoc per salvar TV3 i el sector

L'ofegament econòmic al qual s'enfronta Televisió de Catalunya, que aquest any ha de retallar [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.