comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 07 Juliol 2017 a les 18:55

La Societat Anònima de Mitjans de Comunicació (SMC), la mercantil encarregada del funcionament de la nova radiotelevisió pública valenciana, À., ha obert la primera convocatòria per al desenvolupament de projectes de sèries de ficció. El termini per presentar propostes finalitza el 6 d'agost.

En concret, els projectes que demanda À., són:

  • Una comèdia juvenil amb un pes important de la música, de 26 capítols, amb una durada màxima de 20 minuts. Preu orientatiu màxim de 1.500 euros per minut.
  • Una sèrie de ficció que tracti temes de caràcter social, de 13 capítols, amb una durada de 50-60 minuts cadascun. Preu orientatiu màxim de 2.000 euros/minut.
  • Una sèrie de ficció per al prime time de gènere (thriller, policíaca, suspens, ciència ficció, acció, drama actual, drama polític), de 13 capítols, amb una durada de 50-60 minuts cadascun. Preu orientatiu màxim de 2.000 euros/minut.
  • Una websèrie de temàtica lliure, valorant-se especialment els projectes destinats al públic infantil i juvenil, de 10 capítols, de 5-15 minuts cadascun. Preu orientatiu màxim de 300 euros per minut.

Els projectes se seleccionaran basant-se en la qualitat artística, l'adequació als preus orientatius, i que siguin transmèdia. S'accepten un màxim de dues propostes per productora.

Els projectes seleccionats signaran un contracte de desenvolupament amb l'SMC per un import de 15.000 euros en el cas de les telesèries i de 3.000 en el de les websèries. El desenvolupament inclou la bíblia de personatges i trames, escriptura dels primers guions, proposta de càsting, pla de treball, pla de rodatge i pressupost.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

CAC i CST produiran continguts per detectar conductes de risc dels menors davant les pantalles

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya i el Consorci Sanitari de Terrassa han signat un [...]

Sindicats i direcció d'El Periódico acorden 135 baixes

El comitè d'empresa d'El Periódico i la direcció del Grupo Zeta han tancat un acord per a [...]

À Punt estrena Consell de la Ciutadania

El passat dilluns es va constituir el Consell de la Ciutadania d'À Punt Mèdia, l'òrgan [...]

TV3HD abandona el MUX de Godó i es trasllada al de la CCMA

El canal TV3HD s'ha incorporat al múltiplex de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals [...]

El CAC convoca els premis a la investigació sobre comunicació audiovisual

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha obert la convocatòria de la 30a edició dels [...]

La URV i Repsol renoven la Càtedra d'Excel·lència en Comunicació

La Universitat Rovira i Virgili i Repsol han renovat el conveni de col·laboració que ambdues [...]

OJD llança un servei per auditar les campanyes de publicitat exterior digital

L'empresa auditora Introl ha posat en marxa el servei de certificació de campanyes [...]

infoLibre s'apropa als beneficis

L'editora d'infoLibre va reduint les pèrdues any rere any. El 2017 ha tancat amb un resultat [...]

Los 40 recupera el lideratge de la ràdio musical

Los 40 torna a ser l'emissora musical més escoltada a Catalunya, trencant gairebé tres anys [...]

Rècords de RAC1 i 'El matí de Catalunya Ràdio' a l'EGM

La primera onada de 2018 de l'Estudi General de Mitjans certifica el bon moment de la ràdio [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.