comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 10 Juliol 2017 a les 18:52

La nova televisió valenciana À. vol donar difusió a les produccions audiovisuals valencianes que es van veure afectades pel tancament de Canal 9 el novembre de 2013. Així doncs, invertirà prop d'1,5 milions d'euros per adquirir els drets d'antena de les produccions subvencionades per l'CulturArts-Institut Valencià de Cultura el període 2014-2016.

Més concretament, la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació (SMC, la mercantil gestora d'À.) invertirà en llargmetratges de ficció, documentals i d'animació; sèries documentals, i curtmetratges de ficció, documentals i d'animació. L'empresa establirà unes tarifes tancades segons els diferents formats i l'any en què van ser subvencionades.

Totes les productores que tinguin treballs subvencionats per CulturArts-IVAC durant els anys 2014, 2015 i 2016 es poden posar en contacte amb SMC a l'adreça .

En paral·lel a aquesta actuació, SMC i CulturArts-IVAC estan treballant per establir un pla estratègic per a les produccions del període 2017-2019.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

CAC i CST produiran continguts per detectar conductes de risc dels menors davant les pantalles

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya i el Consorci Sanitari de Terrassa han signat un [...]

Sindicats i direcció d'El Periódico acorden 135 baixes

El comitè d'empresa d'El Periódico i la direcció del Grupo Zeta han tancat un acord per a [...]

À Punt estrena Consell de la Ciutadania

El passat dilluns es va constituir el Consell de la Ciutadania d'À Punt Mèdia, l'òrgan [...]

TV3HD abandona el MUX de Godó i es trasllada al de la CCMA

El canal TV3HD s'ha incorporat al múltiplex de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals [...]

El CAC convoca els premis a la investigació sobre comunicació audiovisual

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha obert la convocatòria de la 30a edició dels [...]

La URV i Repsol renoven la Càtedra d'Excel·lència en Comunicació

La Universitat Rovira i Virgili i Repsol han renovat el conveni de col·laboració que ambdues [...]

OJD llança un servei per auditar les campanyes de publicitat exterior digital

L'empresa auditora Introl ha posat en marxa el servei de certificació de campanyes [...]

infoLibre s'apropa als beneficis

L'editora d'infoLibre va reduint les pèrdues any rere any. El 2017 ha tancat amb un resultat [...]

Los 40 recupera el lideratge de la ràdio musical

Los 40 torna a ser l'emissora musical més escoltada a Catalunya, trencant gairebé tres anys [...]

Rècords de RAC1 i 'El matí de Catalunya Ràdio' a l'EGM

La primera onada de 2018 de l'Estudi General de Mitjans certifica el bon moment de la ràdio [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.