RTVE ha obert un procés de licitació per contractar el servei de big data per a experiència d’usuaris, analítica, user tracking i recomanació. El pressupost base de licitació és de 4 milions d’euros (sense impostos) per un contracte de tres anys (prorrogable dues anualitats més). El termini per presentar ofertes finalitza el 21 d’agost. En el criteri de valoració prevaldrà l’oferta econòmica (70% de la puntuació) per sobre de la valoració tècnica (30%).

L’ens públic ha llançat MyRTVE, que té per objectiu dotar els seus serveis d’una major personalització, i millorar la interacció i el coneixement dels seus usuaris. Amb el servei de big data es busca disposar de la capacitat per capturar, processar i emmagatzemar tota la informació generada pels usuaris en l’ecosistema digital de RTVE. Al mateix temps, aquesta informació s’ha de transformar en coneixement per posar en marxa un sistema de recomanació ajustat a les característiques i preferències dels usuaris.

Així doncs, amb la incorporació del servei de big data, RTVE pretén posar les bases per a processos analítics que permetin transformar la informació en valor per al negoci.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram