comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 19 Juliol 2017 a les 12:35

El documental Las cloacas de Interior, emès pel programa Sense ficció de TV3 dimarts a la nit, va registrar un 30,1% de quota de pantalla i 766.000 espectadors de mitjana. En total, 1.248.000 persones van veure la producció de Mediapro en algun moment. A banda de ser l'espai més vist del dia, es va convertir en l'emissió no futbolística amb més audiència de la present temporada, i va batre el rècord històric del Sense ficció.

A nivell digital, des del moment de la seva emissió, el documental va acumular una audiència mitjana de 10.000 usuaris únics, fins a tres quarts d'una de la matinada, situant-se entre els continguts més vistos de la setmana.

La repercussió del documental es va reflectir a Twitter, on l'etiqueta #CloacasInteriorTV3 va ser el més comentat a nivell mundial durant més de tres hores.

Restriccions a internet

Alguns usuaris es van queixar que no podien veure Las cloacas de Interior a través d'internet, ni en directe ni a la carta. Segons explica TV3, això és a causa dels drets de difusió, restringits a Catalunya, de manera que les reproduccions de fora del territori es bloquegen automàticament.

Amb tot, alguns usuaris ubicats a Catalunya també es van trobar amb el missatge de "contingut no disponible". Això és perquè alguns proveïdors d'accés a internet utilitzen servidors de DNS centralitzats a Madrid. D'aquesta manera, quan el servidor de vídeo de TV3 demana la localització al dispositiu de l'usuari, aquest s'ubica a Madrid tot i no ser així, i se li bloqueja la reproducció del documental.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Tornem el 31 d'agost

Amb motiu de les vacances d'estiu, el servei de notícies de Comunicació 21 romandrà inactiu [...]

La ràdio: un model d'èxit dels mitjans en català que va a més

En les dinàmiques de les audiències dels mitjans sempre destaca el fet que qui va primer [...]

Fake news, algoritmes i bombolles informatives centren el nou Quaderns del CAC

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha publicat el número 44 de Quaderns del CAC [...]

La CNMC adverteix els magazins d'Atresmedia i Mediaset pel tractament del 'cas Gabriel'

La Comissió Nacional dels Mercats i la Competència ha requerit a Atresmedia i Mediaset perquè [...]

Convocat el 12è premi Paco Rabal de periodisme cultural

La Fundació AISGE (Artistes Intèrprets, Societat de Gestió) ha posat en marxa la 12a edició [...]

Rosa Mª Mateo recupera Fran Llorente com a director de projectes i estratègia de RTVE

L'administradora única provisional de RTVE, Rosa María Mateo, ha incorporat a la cúpula [...]

L'ICEC convoca cinc línies de subvencions per al foment de l'audiovisual

L'Institut Català de les Empreses Culturals ha obert la convocatòria de cinc línies de [...]

El CAC denega la modificació accionarial d'Olot TV

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha denegat l'autorització per a la modificació de [...]

De la ràdio per a tothom a la ràdio personal: el podcast

Si el vídeo viu profunds canvis pel que fa als hàbits de consum, que de mica en mica va [...]

La CCMA licita la creació de produccions audiovisuals de màrqueting

La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals ha obert el procés de licitació del servei de [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.