comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 27 Juliol 2017 a les 14:17

El periòdic gratuït d'informació econòmica de la demarcacio de Tarragona, l'Indicador d'Economia, amb 17 anys de trajectòria, ha estrenat una edició digital i ha obert perfils a les xarxes socials. Aquest juliol, la capçalera ha assumit el repte de la immediatesa digital (sense abandonar el paper) amb el compromís de fer-ho amb rigor, contrast, anàlisi i proximitat.

L'Indicador d'Economia també promet mantenir-se fidel a un estil de periodisme: "el que explica i ajuda a interpretar, el que contrasta i garanteix la pluralitat gràcies a l'opinió d'experts diversos", afirma el seu director, Dani Revenga. "Fer-ho ràpid, però fer-ho bé", afegeix abans d'indicar el seu rebuig a caure en la temptació de "la guerra del clic i els continguts escombraria".

En la nova etapa, la capçalera també manté els seus principis fundacionals: "Suport als sectors econòmics de les nostres comarques, des dels consolidats als emergents, des de les grans empreses a les pimes i als petits emprenedors. Suport en la divulgació de les seves activitats, i també, i molt especialment, de les seves reivindicacions", assenyala Revenga.

L'Indicador d'Economia té una difusió de 8.000 exemplars mensuals certificats per OJD, a més de 4.000 subscriptors electrònics que reben l'edició en PDF, a més dels associats de les patronals CEPTA i PIMEC.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

CAC i Col·legi insten els mitjans a seguir les recomanacions sobre la cobertura d'atemptats

Arran de l'atemptat a Barcelona i Cambrils, el Consell de l'Audiovisual de Catalunya i el [...]

Tornem el 31 d’agost

Amb motiu de les vacances d’estiu, el servei de notícies de Comunicació 21 romandrà inactiu [...]

Educació en comunicació: l'assignatura pendent

"Resulta inconcebible que en la cultura de la imatge i de les narratives audiovisuals [...]

Consens parlamentari per modificar la governança de la CCMA i el CAC

Tots els grups parlamentaris han acordat de manera unànime tornar al consens a l'hora [...]

La difusió dels diaris en paper es redueix un 9,65%

La pèrdua de difusió dels diaris impresos persisteix. El 2016, a Catalunya, les Illes Balears [...]

À Punt cerca continguts audiovisuals d’entreteniment, culturals i divulgatius

La Societat Anònima de Mitjans de Comunicació, la mercantil encarregada del funcionament d'À [...]

IB3 integra les redaccions d'esports de ràdio i televisió

La direcció d'IB3 ha decidit apostar per la convergència de mitjans i el model [...]

La diversitat en les indústries culturals centren el nou Quaderns del CAC

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha publicat el número 43 de Quaderns del CAC, que [...]

betevé treu a concurs un programa sobre persones amb discapacitat

betevé ha obert una convocatòria per escollir un projecte audiovisual sobre persones amb [...]

En marxa el 5è concurs de guió de projectes transmèdia

Guionistes Associats de Catalunya i el Mercat Audiovisual de Catalunya han posat en marxa la [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.