comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 12 Setembre 2017 a les 10:43

Coincidint amb la Diada, el nou diari la Jornada ha publicat un número zero especial gratuït de 16 pàgines que es presenta com una eina promocional i de visibilització on s'explica el projecte, a més d'un tast del mitjà que preveu la seva sortida per a finals de tardor.

De fet, des de principis de mes, l'equip de la Jornada publica alguns continguts al seu web per mostrar el periodisme que farà, amb reportatges, entrevistes articles d'opinió i càpsules audiovisuals.

Mentrestant, el projecte va prenent forma i continua amb la campanya de captació de persones i entitats associades, la qual pretén recaptar 200.000 euros (actualment voreja els 90.000).

El número zero promocional repassa la història del periodisme allunyat dels grans poders empresarials; presenta una panoràmica sobre els actuals mitjans dels Països Catalans, i parla sobre la força del cooperativisme. També inclou tres entrevistes: amb Reis Juan, extreballadora de Ràdiotelevisió Valenciana; Isabel Muntané, membre d'#onsónlesdones i coimpulsora del Màster Gènere i Comunicació de la UAB; i Giorgos Tsiaras, periodista del diari cooperatiu grec Efsyn.

Nou especial per a l'1-O

Aquest no serà l'únic especial imprès que es publiqui abans del naixement. L'1 d'octubre, la cooperativa editora distribuirà un nou exemplar, aquest cop als quioscos, coincidint amb el referèndum d'autodeterminació. Amb la seva publicació s'iniciarà una campanya de subscripcions perquè a finals de tardor, ja sí, la Jornada es trobi als quioscos amb regularitat (de dimarts a diumenge).

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

El Govern sotmet a informació pública el decret per regular els mitjans comunitaris

El projecte de Decret dels serveis de comunicació audiovisual comunitaris sense ànim de lucre [...]

Periodistes de TVE Catalunya denuncien la manipulació als informatius per l'1-O

El Consell d'Informatius de TVE ha rebut queixes de professionals del centre de producció de [...]

TV3 crea un observatori de tendències i innovació

Televisió de Catalunya ha posat en marxa el Laboratori de Formats, un observatori de noves [...]

La premsa local mallorquina se solidaritza amb els mitjans catalans

L'Associació de Premsa Forana de Mallorca ha mostrat la seva solidaritat amb els mitjans de [...]

Mediapro adquireix el grup Tres60

Mediapro i el fons de capital risc HIG Europe han tancat un acord per a la compravenda de [...]

200 periodistes es manifesten per la llibertat de premsa

Aquest dijous al vespre, uns 200 professionals de la informació es van concentrar en defensa [...]

L'elecció de la direcció de RTVE recupera el consens

Finalment no hi ha hagut pinça PP-PSOE. El Congrés ha aprovat un nou sistema d'elecció de la [...]

Els periodistes valencians i andorrans condemnen les 'coaccions' als homòlegs catalans

La Unió de Periodistes Valencians i l'Associació dels Professionals de la Comunicació [...]

TV3 és líder destacada amb la cobertura de l'operació antireferèndum

TV3 va liderar l'audiència de dimecres de forma destacada amb la cobertura de l'operació [...]

Efe posa en marxa un servei d'articles d'opinió

L'agència de notícies estatal ha posat en marxa les Firmas de Efe, un servei d'articles [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

1 Octubre - Referèndum
Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.