Imprimeix

Redacció | Actualitzat el 12 Octubre 2017 a les 12:48

Economia Digital ha ampliat la seva oferta informativa amb la incorporació com a mitjà associat de Bysmag, revista digital de benestar i salut, de la qual comercialitzarà directament els serveis publicitaris i de prescripció que generi.

Així doncs, el grup ED compta amb tres capçaleres pròpies i dues d'associades: la matriu Economia Digital; l'esportiu Diario Gol, i Cerodosbé (dedicat a la indústria turística), per una banda, i per l'altra Microsiervos (sobre tecnologia, ciència i internet) i el nou Bysmag.

Segons el grup ED, la nova incorporació aportarà l'oportunitat de completar l'oferta que dirigeix al seu nucli majoritari de lectors (usuaris entre 35 i 44 anys amb un poder adquisitiu alt). Els continguts de Bysmag,doncs, estan pensats per incrementar la fidelitat d'aquest nínxol de visitants i que no hagi de sortir del conjunt de sites per localitzar el tipus d'informacions que ofereix.