comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 02 Novembre 2017 a les 08:19

La cobertura de l'actualitat informativa ha marcat les audiències televisives de l'octubre. TV3 ha estat la cadena més vista per tercer mes consecutiu amb un espectacular 17,5% de quota de pantalla (4,5 punts més que al setembre), el millor resultat mensual des del març de 2007. En la franja de prime time (de 21 a 24 h) el share s'enfila fins al 18,4%.

D'aquesta manera, TV3 s'ha situat a 8,4 punts de distància de la segona cadena més vista (laSexta), una diferència que suposa un nou rècord històric al superar en tres dècimes l'assolit per La 1 el gener de 1992.

A més, TV3 passa a liderar de nou l'audiència anual amb un 11,4% de mitjana, superant Telecinco en nou dècimes, remuntada difícilment imaginable a l'estiu.

Per altra banda, la pública catalana ha estat la cadena més vista els 31 dies de l'octubre (és líder des del 20 de setembre), i ha situat 30 programes entre els 40 més vistos, dels quals 18 entre els 20 primers, i tots els 10 primers.

Rècord del 3/24

La tasca dels serveis informatius de Televisió de Catalunya també ha repercutit en l'audiència del canal 3/24, que a l'octubre ha registrat un 3,3% de quota de pantalla i ha batut el seu rècord històric per tercer mes consecutiu. Per la seva part, el Super3/33 i Esport3 repeteixen el resultat de setembre amb l'1 i el 0,6%, respectivament.

De la resta de cadenes generalistes, cap ha aconseguit una quota de pantalla de dos dígits. A més, laSexta fa el seu màxim històric, i Antena 3 i Telecinco el seu mínim. En concret, laSexta és la segona més vista del mes amb un 9,1% de share (2,4 punts més que al setembre), seguida d'Antena 3, amb un 8,4% (perd set dècimes); Telecinco, amb el 7,8% (cau 1,5 punts); La 1, amb un 7,3% (retrocedeix sis dècimes); Cuatro, amb un 5% (set dècimes menys); 8tv, amb el 2,6% (suma dues dècimes), i Trece amb un 1,9% (repeteix resultat).

Telecinco es manté líder a l'Estat

A l'octubre, Telecinco ha tornat a ser la cadena més vista en el conjunt de l'Estat per vuitè mes consecutiu, ara amb un 12,3% de quota de pantalla (una davallada de quatre dècimes respecte al setembre), seguida d'Antena 3 amb un 11,9% (suma tres dècimes). A continuació hi ha La 1, amb un 10,8% de share (es manté); laSexta, amb un 9% (creix 2,3 punts i bat el seu rècord històric); Cuatro, amb el 5,9% (perd mig punt), i tanca Trece amb un 2,1% (guanya una dècima).

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

À Punt i les ràdios municipals avancen en les vies de col·laboració

La directora general de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació, Empar Marco; la [...]

El futur dels mitjans locals: qualitat, diversificació i contacte amb l'audiència

L'Associació de Mitjans d'Informació i Comunicació (AMIC) va celebrar el passat dimarts a [...]

RTVE.es no tindrà servei informatiu de matinada per manca de personal

Entre l'1 de desembre i el 15 de gener, el portal de RTVE es quedarà sense servei de notícies [...]

Retirats 8 continguts d'internet denunciats pel CAC per promoure la pederàstia

YouTube, SlideShare i Yumpu han retirat vuit continguts d'internet (sis vídeos i dues [...]

À Punt presenta el seu model de col·laboració a les TV locals

El president de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació, Enrique Soriano, i la [...]

Línia Mar arriba al número 50 reafirmant el seu espai

El periòdic Línia Mar edició Baix Llobregat publica aquest mes el número 50 reafirmant el seu [...]

Aina Vives, nova directora de l'Ara Balears

La periodista Aina Vives ha estat nomenada nova directora de l'Ara Balears en substitució de [...]

Els diaris digitals en català polvoritzen rècords

L'actualitat informativa d'octubre va fer que, en conjunt, les audiències dels diaris [...]

El 20è festival Drac Novell se centra en l'energia creativa

La Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona acull [...]

El diari la Jornada endega la campanya per captar subscripcions

La Jornada encara la recta final per a la seva sortida, prevista per a principis d'any, amb [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.