comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 01 Desembre 2017 a les 14:01

La televisió pública catalana ja encadena quatre mesos com la cadena més vista a Catalunya i es manté a força distància de les seves perseguidores. TV3 ha tancat el novembre amb un 13,9% de quota de pantalla, 3,6 punts menys que a el mes anterior, quan va aconseguir un excepcional 17,5% (el millor resultat mensual en deu anys), però el segon millor resultat des d'octubre de 2014.

Amb tot, la cadena manté una considerable distància de 4,8 punts respecte a la seva perseguidora més immediata, Antena 3, que assoleix un 9,1% de share (guanya set dècimes). Per darrere hi ha Telecinco, amb un 8,5% (també puja set dècimes); La 1, amb 7,4% (en suma una), i laSexta, amb el 7,3% (perd tres llocs i 1,8 punts respecte l'octubre, quan va marcar el seu rècord històric). A continuació es troben Cuatro, amb un 5,3% de quota (tres dècimes més); 8tv, amb 2,5% (cau una dècima), i tanca el rànquing de generalistes Trece amb un 2,2% (guanya tres dècimes).

En el còmput anual, molt s'han de tòrcer les coses al desembre perquè TV3 no acabi l'any líder per vuitena vegada seguida. Actualment la pública registra una mitjana anual de l'11,6% de quota, a 1,3 punts de la segona, Telecinco.

Per altra banda, TV3 ha estat la cadena més vista 27 dels 30 dies de novembre; els seus informatius han estat el programa líder del dia en 27 ocasions, i ha situat 19 espais entre els 40 més vistos, dels quals 9 entre els 20 primers.

Quant a la resta de canals de Televisió de Catalunya, el 3/24 registra un 2,7% de share (sis dècimes menys que a l'octubre, quan va fer el seu rècord històric); el Super3/33, un 1% (repeteix resultat), i l'Esport3 un 0,5% (perd una dècima).

Telecinco continua líder a l'Estat

Al novembre, Telecinco ha tornat a ser la cadena més vista en el conjunt de l'Estat per novè mes consecutiu, ara amb un 13,2% de quota de pantalla (guanya nou dècimes respecte a l'octubre), seguida d'Antena 3 amb un 12,1% (en suma dues). A continuació es troben La 1, amb un 10,6% de share (cau dues dècimes); laSexta, amb un 7,5% (perd 1,5 punts respecte al mes anterior, quan va batre el seu rècord històric); Cuatro, amb el 6,1% (puja dues dècimes), i tanca Trece amb un 2,2% (una dècima més).

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Tornem el 31 d'agost

Amb motiu de les vacances d'estiu, el servei de notícies de Comunicació 21 romandrà inactiu [...]

La ràdio: un model d'èxit dels mitjans en català que va a més

En les dinàmiques de les audiències dels mitjans sempre destaca el fet que qui va primer [...]

Fake news, algoritmes i bombolles informatives centren el nou Quaderns del CAC

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha publicat el número 44 de Quaderns del CAC [...]

La CNMC adverteix els magazins d'Atresmedia i Mediaset pel tractament del 'cas Gabriel'

La Comissió Nacional dels Mercats i la Competència ha requerit a Atresmedia i Mediaset perquè [...]

Convocat el 12è premi Paco Rabal de periodisme cultural

La Fundació AISGE (Artistes Intèrprets, Societat de Gestió) ha posat en marxa la 12a edició [...]

Rosa Mª Mateo recupera Fran Llorente com a director de projectes i estratègia de RTVE

L'administradora única provisional de RTVE, Rosa María Mateo, ha incorporat a la cúpula [...]

L'ICEC convoca cinc línies de subvencions per al foment de l'audiovisual

L'Institut Català de les Empreses Culturals ha obert la convocatòria de cinc línies de [...]

El CAC denega la modificació accionarial d'Olot TV

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha denegat l'autorització per a la modificació de [...]

De la ràdio per a tothom a la ràdio personal: el podcast

Si el vídeo viu profunds canvis pel que fa als hàbits de consum, que de mica en mica va [...]

La CCMA licita la creació de produccions audiovisuals de màrqueting

La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals ha obert el procés de licitació del servei de [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.