comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 05 Febrer 2018 a les 20:55

L'Assemblea de la Lliga Nacional Professional Serie A ha adjudicat a Mediapro els drets audiovisuals de la màxima categoria de futbol italiana per a les tres properes temporades (de 2018-2019 a 2020-2021). L'oferta del grup català cobria el "preu mínim exigit" per la Lliga de 1.050 milions per temporada, segons explica en un comunicat. L'adjudicació resta pendent de l'aprovació de les autoritats de competència italianes.

L'oferta de Mediapro inclou la creació d'un canal corporatiu de la Serie A que es posarà a disposició de les diferents plataformes de pagament. És el primer cop que la Lliga italiana utilitza la venda centralitzada per gestionar els seus drets, tal com ja fan l'espanyola i l'anglesa. Abans de l'adjudicació a Mediapro, el concurs s'havia suspès en tres ocasions per les baixes ofertes rebudes, entre les quals les de Mediaset i Sky.

El grup comandat per Jaume Roures assenyala que vol aplicar la seva experiència en la gestió i comercialització de drets audiovisuals a la competició italiana, introduint novetats i millores en la producció i la transmissió dels partits. Segons la productora, el seu model de gestió implicarà "un augment del nombre d'abonats, un increment considerable dels ingressos dels clubs en concepte de drets televisius, i una major projecció internacional de la competició".

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Neix el magazín digital La Mira

Aquest dimecres s'ha posat en marxa La Mira, un magazín digital de periodisme en profunditat [...]

À Punt TV estrena un nou programa d'anàlisi de l'actualitat

La televisió d'À Punt Media estrena aquest divendres a les 22.30 h La qüestió, un nou espai [...]

TV L'Hospitalet incrementa la producció pròpia

La programació de Televisió L'Hospitalet per a la temporada 2018-2019 presenta un augment de [...]

Josep Cuní conduirà un nou magazín matinal a SER Catalunya

El periodista Josep Cuní dirigirà i presentarà un nou magazín a SER Catalunya a partir del 15 [...]

El CPC defensa les bones pràctiques en la contractació de periodistes davant la Generalitat

Una delegació del Grup de Treball de Gabinets del Col·legi de Periodistes de Catalunya ha [...]

Els informatius de TV3 segueixen sent els més plurals

El nou informe sobre el pluralisme polític a la televisió i la ràdio del Consell de [...]

El CAC constata que el 'FAQS' no vulnera el 'Llibre d'estil'

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha conclòs que el programa Preguntes freqüents de [...]

El Vigía inicia nova etapa

La publicació degana en la informació del sector de la logística, el transport i les [...]

El País incorpora la tecnologia digital del Washington Post

El País i Arc Publishing, la plataforma digital dissenyada per The Washington Post, s'han [...]

El Parlament balear insta l'Estat a garantir la reciprocitat entre els mitjans en català

La comissió de Cultura del Parlament de les Illes Balears va aprovar la setmana passada una [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.