comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 01 Març 2018 a les 18:41

La televisió pública catalana acumula set mesos consecutius de lideratge: al febrer ha tornat a ser la més vista i la que més ha crescut, augmentant la distància respecte a la segona fins als 4,8 punts. En concret, TV3 ha registrat un 14,7% de quota de pantalla (un punt més que al gener), mentre que Antena 3 fa un 9,9% (guanya quatre dècimes). Cal recordar que, l'any passat, TV3 va ser tercera amb un 10,6% de share, el pitjor resultat obtingut mai al febrer.

Per darrere continuen Telecinco, amb un 8,8% de quota (puja una dècima); La 1, amb un 7,7% (cau sis dècimes); laSexta, 6,5% (avança dues dècimes); Cuatro, 5,5% (repeteix resultat); Trece, 2% (dues dècimes menys), i tanca el rànquing de generalistes 8tv amb un 2,1% (el mateix percentatge que al gener).

Per altra banda, TV3 ha estat la cadena més vista 26 dels 28 dies de febrer; ha liderat el rànquing de programes en 26 ocasions, 25 de les quals gràcies als Telenotícies, i ha situat 21 espais entre els 40 més vistos, dels quals 15 entre els 20 primers.

Quant a la resta de canals de Televisió de Catalunya, el 3/24 registra un 1,9% de quota de pantalla (repeteix resultat respecte a gener); el Super3/33 un 1,1% (guanya una dècima), i l'Esport3 un 0,5% (cau una dècima).

Antena 3 atrapa Telecinco a l'Estat

Al febrer, les dues principals cadenes generalistes espanyoles han empatat amb un 12,9% de quota de pantalla: Telecinco ha pujat cinc dècimes respecte a gener i Antena 3 sis. A continuació es mantenen La 1, amb un 11,1% de share (retrocedeix quatre dècimes); laSexta, amb un 6,6% (guanya una dècima); Cuatro, amb 5,9% (repeteix resultat), i tanca Trece amb un 2% (cau una dècima).

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

El Vigía inicia nova etapa

La publicació degana en la informació del sector de la logística, el transport i les [...]

El País incorpora la tecnologia digital del Washington Post

El País i Arc Publishing, la plataforma digital dissenyada per The Washington Post, s'han [...]

El Parlament balear insta l'Estat a garantir la reciprocitat entre els mitjans en català

La comissió de Cultura del Parlament de les Illes Balears va aprovar la setmana passada una [...]

El jutge cita Núria Llorach com a investigada per la publicitat de l'1-O

El Jutjat d'Instrucció número 13 de Barcelona ha citat a declarar com a investigada la [...]

Competència sanciona Losantos per incitar a l'odi contra Alemanya

La Comissió Nacional dels Mercats i la Competència ha sancionat Libertad Digital amb 17.000 [...]

Convocat el 3r Premi de Periodisme Jove Joan Marc Salvat

Reusdigital.cat, LaNova Ràdio i InfoCamp.cat han obert la convocatòria de la tercera edició [...]

À Punt TV incrementa els continguts informatius

La direcció d'À Punt Media vol que els continguts informatius i d'actualitat siguin el pal de [...]

El Col·lectiu Ciutadella de periodistes parlamentaris es presenta en societat

El Parlament va acollir divendres la presentació pública del Col·lectiu Ciutadella - [...]

La CCMA treu a licitació la producció integral de la corresponsalia de Berlín

La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals ha obert el procés de licitació per a la [...]

Els espanyols són els europeus que més s'empassen 'fake news'

Una enquesta d'Ipsos Global Advisor indica que un 57% dels espanyols ha admès haver-se cregut [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.