comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 12 Març 2018 a les 20:26

L'associació de publicitat, màrqueting i comunicació IAB Spain ha decidit remodelar-se per adaptar-se als canvis tecnològics que s'aproximen. La junta directiva vol posar unes noves bases per afrontar amb èxit els desafiaments del futur immediat, i com a part d'aquesta evolució ha obert un procés de canvi en la direcció. Així doncs, Antonio Traugott, director general d'IAB Spain durant els darrers 12 anys, ha deixat l'entitat.

"Estem davant d'un nou punt d'inflexió, en un parèntesi de certa maduresa enmig d'una plena revolució", assenyala l'associació en un comunicat. "L'arribada del G5 ens portarà a un nivell d'immediatesa i riquesa inimaginable en la transmissió de continguts; la proliferació de dispositius connectats propiciarà una explosió en la generació de dades on "big" sonarà petit; la intel·ligència artificial farà possible la personalització a escala de manera precisa; i finalment, ja no parlarem més de quota d'inversió digital", afegeix sobre els reptes de futur.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Pablo Derqui: "És benvingut que TV3 s'atreveixi a fer una sèrie com 'Si no t'hagués conegut'"

Ens trobem amb l'actor Pablo Derqui als Jardins de Paula Montal, a l'Eixample de Barcelona. [...]

Última Hora celebra 125 anys amb un especial

El diari Última Hora ha culminat la celebració del seu 125è aniversari amb la publicació [...]

Premi per al servei a la carta per a HbbTV del Super3

L'associació internacional HbbTV ha distingit el servei a la carta per a televisors [...]

L'APIB i el Govern balear impulsen un pla de lectura de premsa entre els joves

La Direcció General de Joventut del Govern de les Illes Balears ha decidit posar en marxa [...]

Rosa María Mateo guanya el 4t premi Margarita Rivière de periodisme

La periodista Rosa María Mateo ha estat distingida amb la quarta edició del Premi Margarita [...]

Neix el digital Tot Barcelona

Aquest dijous s'ha posat en marxa oficialment Tot Barcelona, un nou diari digital impulsat [...]

TV3 estrena una sèrie per a Instagram Live

El proper diumenge a la nit s'estrena PoliAmor, una sèrie de ficció que s'emetrà en directe a [...]

Tarragona licita la gestió de la publicitat institucional als mitjans

L'Ajuntament de Tarragona ha obert el procés de licitació per adjudicar el servei [...]

Enrique Lozano, nou director de la consultoria televisiva GECA

Mediapro ha fitxat Enrique Lozano com a director general de Gabinete de Estudios de la [...]

El CAC posa en marxa el programa d'educació mediàtica per a les escoles

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha posat en marxa el programa d'alfabetització [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.