Imprimeix

Redacció | Actualitzat el 12 Març 2018 a les 20:26

L'associació de publicitat, màrqueting i comunicació IAB Spain ha decidit remodelar-se per adaptar-se als canvis tecnològics que s'aproximen. La junta directiva vol posar unes noves bases per afrontar amb èxit els desafiaments del futur immediat, i com a part d'aquesta evolució ha obert un procés de canvi en la direcció. Així doncs, Antonio Traugott, director general d'IAB Spain durant els darrers 12 anys, ha deixat l'entitat.

"Estem davant d'un nou punt d'inflexió, en un parèntesi de certa maduresa enmig d'una plena revolució", assenyala l'associació en un comunicat. "L'arribada del G5 ens portarà a un nivell d'immediatesa i riquesa inimaginable en la transmissió de continguts; la proliferació de dispositius connectats propiciarà una explosió en la generació de dades on "big" sonarà petit; la intel·ligència artificial farà possible la personalització a escala de manera precisa; i finalment, ja no parlarem més de quota d'inversió digital", afegeix sobre els reptes de futur.