comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 13 Març 2018 a les 08:11

L'Àrea Metropolitana de Barcelona ha obert un procés de licitació del servei d'elaboració de continguts periodístics per a mitjans de comunicació locals i revistes especialitzades. El pressupost de licitació és de 33.057,85 euros (sense IVA) per un contracte fins al 31 de desembre de 2018 (prorrogable un any) i el termini per presentar ofertes finalitza el 23 de març.

L'AMB argumenta que, davant del "gran nombre de mitjans locals existents que no elaboren ells els continguts" i tenint en compte el volum de reportatges planificats el 2017, ha decidit contractar els serveis d'una empresa externa especialitzada que s'encarregui produir els continguts periodístics.

El Servei de Comunicació de l'AMB preveu la producció de 144 articles aquest any per a una trentena de capçaleres locals i onze mitjans especialitzats. Les temàtiques estaran relacionades amb les competències i serveis de l'ens: territori (espai públic, infraestructures, habitatge, urbanisme), medi ambient, mobilitat, i desenvolupament social i econòmic. El plec tècnic especifica que els articles els articles han de mantenir un codi periodístic, evitant caure en altres tipologies de publicació com la publicitat el publireportatge i la comunicació institucional.

La mesa de contractació tindrà en compte com a criteris de valoració l'oferta econòmica (fins a 55 punts); la qualitat periodística (23 punts); les millores en l'equip humà (12 punts); les millores en la metodologia de treball (6 punts), i la millora dels terminis de realització (4 punts).

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

La CCMA licita la gestió i explotació dels seus canals a YouTube

La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals ha obert el procés de licitació per adjudicar [...]

La Setmana del Talent Audiovisual creix

El CCCB acull del 20 al 23 de novembre la segona edició de la Setmana del Talent Audiovisual, [...]

Derqui: "És benvingut que TV3 s'atreveixi a fer una sèrie com 'Si no t'hagués conegut'"

Ens trobem amb l'actor Pablo Derqui als Jardins de Paula Montal, a l'Eixample de Barcelona. [...]

Última Hora celebra 125 anys amb un especial

El diari Última Hora ha culminat la celebració del seu 125è aniversari amb la publicació [...]

L'associació HbbTV premia la campanya del servei a la carta del Super3

L'associació internacional HbbTV ha distingit el servei a la carta per a televisors [...]

L'APIB i el Govern balear impulsen un pla de lectura de premsa entre els joves

La Direcció General de Joventut del Govern de les Illes Balears ha decidit posar en marxa [...]

Rosa María Mateo guanya el 4t premi Margarita Rivière de periodisme

La periodista Rosa María Mateo ha estat distingida amb la quarta edició del Premi Margarita [...]

Neix el digital Tot Barcelona

Aquest dijous s'ha posat en marxa oficialment Tot Barcelona, un nou diari digital impulsat [...]

TV3 estrena una sèrie per a Instagram Live

El proper diumenge a la nit s'estrena PoliAmor, una sèrie de ficció que s'emetrà en directe a [...]

Tarragona licita la gestió de la publicitat institucional als mitjans

L'Ajuntament de Tarragona ha obert el procés de licitació per adjudicar el servei [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.