Imprimeix

Redacció | Actualitzat el 12 abril 2018 a les 19:23

La proposta de comScore ha obtingut la puntuació més alta en el concurs per adjudicar el nou contracte de mesurament de les audiències digitals, convocat per l'Associació per a la Investigació de Mitjans de Comunicació (AIMC), l'Interactive Advertising Bureau (IAB Spain) i l'Associació Espanyola d'Anunciants (aea).

Amb tot, la resolució final estarà vinculada al compromís del mesurador per donar resposta a una sèrie d'exigències proposades per la Mesa de Contractació, per a la qual cosa ara s'obre un període de negociació entre ambdues parts per establir el seu abast i els terminis.

Actualment el mesurament digital ja el realitza comScore, que va iniciar el servei l'1 de gener de 2012 amb un contracte de tres anys, el qual ha estat prorrogat dues vegades i finalitza a finals de 2018, completant així set anys. El nou contracte és de tres anys (de l'1 de gener de 2019 al 31 de desembre de 2021) prorrogable dos més (fins a finals de 2023).

Al concurs convocat per l'AIMC, IAB Spain i aea també s'havien presentat les empreses NRV Alliance, Marktest-Gemius, InfOnline i Tritón.