comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 02 Maig 2018 a les 22:00

El festival Sitges Next celebra la seva quarta edició divendres i dissabte sota el lema What's Next? La seva curadora, Blanca Fullana, ha bastit un programa que explora la innovació en la comunicació de marques, la creativitat i les noves tendències tecnològiques i digitals.

Enguany, el certamen ha renovat el format de ponències i workshops, i ha estructurat el gruix de la programació en quatre blocs temàtics –automoció, banca, música i turisme–, tots ells amb el comú denominador de la innovació com a motor de canvi.

La voluntat és posar la marca en l'epicentre, abastant els diferents perfils professionals que treballen en la seva comunicació, i fer el festival més transversal.

Els blocs

El primer bloc temàtic, dedicat al sector de l'automoció (divendres 4 de maig, 10. 30 h), ha programat les ponències Visualització CGI: Computer Generated Imagery en disseny d'automoció, amb Manel Garcés, visualization & digital processes design manager a SEAT; 'Por siempre jamás', d'Audi, una moraleja del siglo XXI, a càrrec de Carlos Alcón, director creatiu a Proximity Barcelona, i Jesús Díaz, músic i fundador de Music in Silence; Disrupting the Automotive industry voxel by voxel, amb Virginia Palacios, strategy consumer development director d'HP 3D Printing; i D'Automoció a Automobile: La connectivitat com a eix del nou model de saló, amb José Miguel García Guirado, director d'Automobile Barcelona.

El segon bloc és el de la banca (divendres, 12 h) i presenta les següents ponències: Projecte Alma: La xarxa social social, amb Beatriz Bahima, directora Mk digital de Fundació la Caixa, Jorge Segarra, responsable creatiu del projecte, de &Rosàs, i Marta Puidemasa, editora del projecte, de &Rosàs; Service Design: Innovación desde la visión del usuario, a càrrec d'Enric Llopart, head of client & business development a Tribal Worldwide; Com ser on tu siguis?, amb Xavi Gassó, director de presència digital de Banc Sabadell; Every brand is a media brand. Examples of the Financial sector, amb Carlo Rombolá, managing director de LaviniaNext; i Cas pràctic d'inversió de Banc Sabadell a una startup de publicitat, a càrrec de Yolanda Pérez, directora de BStartup de Banc Sabadell, i Marc Elena, CEO i cofundador d'Adsmurai.

El tercer bloc està dedicat a la música (divendres, 16 h), i compta amb les ponències: Festival In-edit: De campanya a producte, a càrrec d'Uri Altell, cofundador del certamen; Rock and Roll Branding, amb Jordi Ballera, director d'Edelman Madrid; Fan to Business. Conocer, llegar, ofrecer y fidelizar, d'Oriol Bonet, bateria del grup Love of Lesbian i promotor de Fangazing; The pleasure of music, amb Dani Pearson, cofundador i CCO de Domestic Data Streamers; Fábrica de sueños, amb Anna Mastrolitto, emprenedora, artista i fundadora de Livesountracks & She's in Control; i El fenomen dels concerts sota demanda, a càrrec de Pau Corbalán, CEO de Cooncert.

El darrer bloc és el dedicat al turisme (dissabte 5, 11 h) i les ponències són: Barcelona i el seu ecosistema tecnològic com a pol d'atracció de talent local i internacional, amb Ricard Castellet, CCO de Barcelona Tech City; ME Brand Vision, a càrrec de René Hoeltschl, general manager ME Sitges Terramar; Innovació en comunicació turística, d'Enric López C., director del Màster Oficial en Direcció d'Empreses Turístiques EU CETT-UB; #ItsRiuTime, amb Albert Martínez, director de publicitat i comunicació digital de RIU Hotels & Resorts, i Ramón Azofra, CEO de The Summer Agency; Experiencias inmersivas en espacios reales: cómo la domótica aumenta la experiencia virtual, a càrrec d'Ignasi Capella Ballbé, CMO & business development & co-funder de Broomx; Always Barcelona: Interactive citizens, amb Daniel Bargalló, director de branded content a Broadcaster, i Vincenzo Angileri, narrative director de Folch; i Les tendències en posicionament digital del sector turístic, a càrrec de Marc Vidiella, cap d'estratègia digital de NothingAd.

Ponències

A banda dels blocs temàtics, Sitges Next salpebra la programació amb diferents ponències. El festival arrencarà divendres amb la conferència Car Commercials with no Cars?, a càrrec d'Ed Lovelace de Pulse Films i D.A.R.Y.L. (9.50 h), i el mateix dia, després del segon bloc, s'ha programat The Wolf Campaign, with Christian Slater, amb Vanessa Ribeiro, EMEA print marketing campaign manager d'HP, i Adam Wiese, director of strategy de Giant Spoon (14 h).

Dissabte el programa s'iniciarà amb Blockchain, més enllà de les finances, aplicacions sectorials reals, a càrrec d'Àlex Puig, innovation consultant & expert (10 h), i finalitzarà amb la ponència-performance Gastronomia innovadora, de Fabián Martín, campió del món de pizzes (14 h).

Abans d'aquest últim es donaran a conèixer els premis Next to Watch 2018 (13.30 h), un palmarès que enguany reconeixerà els millors treballs internacionals en innovació escollits per un jurat d'experts.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Ràdio Palamós treu a concurs de nou la seva programació

L'Ajuntament de Palamós ha obert altre cop el procés de licitació per a l'adjudicació dels [...]

Convocat el concurs per escollir la nova cúpula de RTVE

El Butlletí Oficial de l'Estat ha publicat la convocatòria del concurs públic reactivat per [...]

Rubítv.cat s'integra a NacióDigital

A partir de l'agost, Rubítv.cat inicia una etapa integrant-se al grup NacióDigital, de manera [...]

El Govern remodela les bases de les subvencions a mitjans impresos i digitals

El Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya ha publicat les noves bases reguladores de [...]

L'Hospitalet licita el monitoratge televisiu de les informacions sobre la ciutat

L'Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat ha obert el procés de licitació per adjudicar el [...]

Rosa María Mateo opta a ser l'administradora única provisional de RTVE

El Govern espanyol ha proposat que la periodista Rosa María Mateo sigui l'administradora [...]

Barcelona i l'ISE segellen l'arribada de la fira audiovisual

El Saló de Cent de Barcelona ha acollit aquest dijous la presentació oficial de l'acord per [...]

Bernat Barrachina, nou responsable de comunicació de l'Ajuntament de Badalona

El periodista Bernat Barrachina Hernández es va incorporar el 13 de juliol com a nou [...]

El web d'El Periódico creix un 43% en un any

Les edicions digitals d'El Periódico van registrar al juny 13.535 usuaris únics en el conjunt [...]

El CAC dona per bo el tractament de TV3 a la filtració de la conversa de Lluís Salvadó

El ple del Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha aprovat el tractament informatiu de TV3 [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.