comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 02 Maig 2018 a les 22:00

El festival Sitges Next celebra la seva quarta edició divendres i dissabte sota el lema What's Next? La seva curadora, Blanca Fullana, ha bastit un programa que explora la innovació en la comunicació de marques, la creativitat i les noves tendències tecnològiques i digitals.

Enguany, el certamen ha renovat el format de ponències i workshops, i ha estructurat el gruix de la programació en quatre blocs temàtics –automoció, banca, música i turisme–, tots ells amb el comú denominador de la innovació com a motor de canvi.

La voluntat és posar la marca en l'epicentre, abastant els diferents perfils professionals que treballen en la seva comunicació, i fer el festival més transversal.

Els blocs

El primer bloc temàtic, dedicat al sector de l'automoció (divendres 4 de maig, 10. 30 h), ha programat les ponències Visualització CGI: Computer Generated Imagery en disseny d'automoció, amb Manel Garcés, visualization & digital processes design manager a SEAT; 'Por siempre jamás', d'Audi, una moraleja del siglo XXI, a càrrec de Carlos Alcón, director creatiu a Proximity Barcelona, i Jesús Díaz, músic i fundador de Music in Silence; Disrupting the Automotive industry voxel by voxel, amb Virginia Palacios, strategy consumer development director d'HP 3D Printing; i D'Automoció a Automobile: La connectivitat com a eix del nou model de saló, amb José Miguel García Guirado, director d'Automobile Barcelona.

El segon bloc és el de la banca (divendres, 12 h) i presenta les següents ponències: Projecte Alma: La xarxa social social, amb Beatriz Bahima, directora Mk digital de Fundació la Caixa, Jorge Segarra, responsable creatiu del projecte, de &Rosàs, i Marta Puidemasa, editora del projecte, de &Rosàs; Service Design: Innovación desde la visión del usuario, a càrrec d'Enric Llopart, head of client & business development a Tribal Worldwide; Com ser on tu siguis?, amb Xavi Gassó, director de presència digital de Banc Sabadell; Every brand is a media brand. Examples of the Financial sector, amb Carlo Rombolá, managing director de LaviniaNext; i Cas pràctic d'inversió de Banc Sabadell a una startup de publicitat, a càrrec de Yolanda Pérez, directora de BStartup de Banc Sabadell, i Marc Elena, CEO i cofundador d'Adsmurai.

El tercer bloc està dedicat a la música (divendres, 16 h), i compta amb les ponències: Festival In-edit: De campanya a producte, a càrrec d'Uri Altell, cofundador del certamen; Rock and Roll Branding, amb Jordi Ballera, director d'Edelman Madrid; Fan to Business. Conocer, llegar, ofrecer y fidelizar, d'Oriol Bonet, bateria del grup Love of Lesbian i promotor de Fangazing; The pleasure of music, amb Dani Pearson, cofundador i CCO de Domestic Data Streamers; Fábrica de sueños, amb Anna Mastrolitto, emprenedora, artista i fundadora de Livesountracks & She's in Control; i El fenomen dels concerts sota demanda, a càrrec de Pau Corbalán, CEO de Cooncert.

El darrer bloc és el dedicat al turisme (dissabte 5, 11 h) i les ponències són: Barcelona i el seu ecosistema tecnològic com a pol d'atracció de talent local i internacional, amb Ricard Castellet, CCO de Barcelona Tech City; ME Brand Vision, a càrrec de René Hoeltschl, general manager ME Sitges Terramar; Innovació en comunicació turística, d'Enric López C., director del Màster Oficial en Direcció d'Empreses Turístiques EU CETT-UB; #ItsRiuTime, amb Albert Martínez, director de publicitat i comunicació digital de RIU Hotels & Resorts, i Ramón Azofra, CEO de The Summer Agency; Experiencias inmersivas en espacios reales: cómo la domótica aumenta la experiencia virtual, a càrrec d'Ignasi Capella Ballbé, CMO & business development & co-funder de Broomx; Always Barcelona: Interactive citizens, amb Daniel Bargalló, director de branded content a Broadcaster, i Vincenzo Angileri, narrative director de Folch; i Les tendències en posicionament digital del sector turístic, a càrrec de Marc Vidiella, cap d'estratègia digital de NothingAd.

Ponències

A banda dels blocs temàtics, Sitges Next salpebra la programació amb diferents ponències. El festival arrencarà divendres amb la conferència Car Commercials with no Cars?, a càrrec d'Ed Lovelace de Pulse Films i D.A.R.Y.L. (9.50 h), i el mateix dia, després del segon bloc, s'ha programat The Wolf Campaign, with Christian Slater, amb Vanessa Ribeiro, EMEA print marketing campaign manager d'HP, i Adam Wiese, director of strategy de Giant Spoon (14 h).

Dissabte el programa s'iniciarà amb Blockchain, més enllà de les finances, aplicacions sectorials reals, a càrrec d'Àlex Puig, innovation consultant & expert (10 h), i finalitzarà amb la ponència-performance Gastronomia innovadora, de Fabián Martín, campió del món de pizzes (14 h).

Abans d'aquest últim es donaran a conèixer els premis Next to Watch 2018 (13.30 h), un palmarès que enguany reconeixerà els millors treballs internacionals en innovació escollits per un jurat d'experts.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

La Federació d'Associacions Gitanes premia 'El foraster'

Els Premis FAGiC han guardonat l'actor, director de teatre, guionista i presentador de [...]

Javier Monzón serà el nou president de Prisa

El consell d'administració de Prisa ha aprovat per unanimitat el nomenament de Javier Monzón [...]

TVE ha de readmetre Álvaro Zancajo com a alt directiu

El Jutjat Social número 6 de Madrid ha declarat nul el cessament d'Álvaro Zancajo com a [...]

Arxivada la denúncia de la Fundació Franco contra 'El intermedio'

La Fiscalia de Madrid ha arxivat les diligències obertes per la denúncia de la Fundació [...]

TV3 i la Filmoteca produeixen una docusèrie sobre la història del cinema català

El 7 de gener TV3 estrenarà la docusèrie La gran il·lusió. Relat intermitent del cinema [...]

El Consell de la Informació insta a no simultaniejar periodisme i publicitat

El Consell de la Informació de Catalunya ha reiterat de nou "la importància de no [...]

El 'boom de la publicitat' protagonitza una exposició al Museu del Disseny

El Museu del Disseny de Barcelona ha programat l'exposició El boom de la publicitat. Reclams [...]

L'Institut Barcelona Esports licita la gestió del web i les xarxes socials

L'Institut Barcelona Esports ha obert el procés de licitació per adjudicar els serveis de [...]

Josep Vilar deixa el consell de govern de la CCMA

Nova vacant al consell de govern de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals. El [...]

La plantilla d'À Punt configura el seu primer comitè d'empresa

La plantilla de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació, l'empresa que gestiona À Punt [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.