La quarta edició del festival Sitges Next va explorar divendres i dissabte la innovació en comunicació sota el lema What’s Next? amb un programa ampli i variat de ponències.
Enguany, com a novetat, el gruix de la programació es va estructurar en quatre blocs temàtics –automoció, banca, música i turisme– una fórmula que tindrà continuïtat en la propera edició, en la qual es preveu que la gastronomia sigui un dels eixos. Durant els dos dies, el certamen va aplegar més de 300 professionals.
El quart festival d’innovació en comunicació va culminar dissabte distingint 14 campanyes internacionals amb els premis Next to Watch. En aquesta edició, no hi ha hagut convocatòria per participar en els guardons i ha estat el jurat el que ha escollit directament les campanyes a premiar per la seva innovació.
Next to Watch 2018
Tyler Hicks
The Truth is Hard to Find
Agència: Droga5 NY
Logic
1-800-273-8255
Agència: Droga5
National Gallery of Prague
Touching masterpieces
Agència: Geometry Prague
Addict Aide
Like my addiction
Agència: BETC (França)
Banco Santander
Cuanto. Más allá del dinero
Agència: McCann World Group
Audi
Por siempre jamás
Agència: Proximity Barcelona
Tide
It’s a Tide ad
Agència: Saatchi
https://www.youtube.com/watch?v=doP7xKdGOKs
Forbes
Ric Brazil
Agència: Ogilvy Brazil
Cheetos
Cheetos Museum
Agència: Goodby Silverstein & Partners
State Street Global Advisors
Fearless Girl
Agència: McCann NY
Atelca
The Good Virus
Agència: Contrapunto BBDO
Greenpeace
Ocean of the future
Agència: Ogily & Mather UK
HP
Follow your dreams
Agència: HP Studios
Audi
The Making of Enter Sandbox
Agència: Pol (Noruega)
El jurat de Sitges Next 2018 estava integrat integrat per Pontus Nyström, founder brand PR 360; Carles Ortet, CEO de ZOOPA; Anna Soler, supervisora creativa de Proximity; Ximo Villalba, director creatiu de Grey; Vanessa Ribeiro, EMEA print marketing campaign manager d’HP; Carlos García Trillo, marketing manager innovation Western Europe de Pepsico; Lidia Pitzalis, directora de CollArtz, former Microsoft Comms Xbox; Carlos de Javier, director creatiu executiu de Contrapunto, i Diego Fernández, manager d’Ogilvy Upcelerator d’Ogilvy Barcelona.