La quarta edició del festival Sitges Next va explorar divendres i dissabte la innovació en comunicació sota el lema What’s Next? amb un programa ampli i variat de ponències.

Enguany, com a novetat, el gruix de la programació es va estructurar en quatre blocs temàtics –automoció, banca, música i turisme– una fórmula que tindrà continuïtat en la propera edició, en la qual es preveu que la gastronomia sigui un dels eixos. Durant els dos dies, el certamen va aplegar més de 300 professionals.

El quart festival d’innovació en comunicació va culminar dissabte distingint 14 campanyes internacionals amb els premis Next to Watch. En aquesta edició, no hi ha hagut convocatòria per participar en els guardons i ha estat el jurat el que ha escollit directament les campanyes a premiar per la seva innovació.

Next to Watch 2018

Tyler Hicks

The Truth is Hard to Find

Agència: Droga5 NY

Logic

1-800-273-8255

Agència: Droga5

National Gallery of Prague

Touching masterpieces

Agència: Geometry Prague

Addict Aide

Like my addiction

Agència: BETC (França)

Banco Santander

Cuanto. Más allá del dinero

Agència: McCann World Group

Audi

Por siempre jamás

Agència: Proximity Barcelona

Tide

It’s a Tide ad

Agència: Saatchi

https://www.youtube.com/watch?v=doP7xKdGOKs

Forbes

Ric Brazil

Agència: Ogilvy Brazil

Cheetos

Cheetos Museum

Agència: Goodby Silverstein & Partners

State Street Global Advisors

Fearless Girl

Agència: McCann NY

Atelca

The Good Virus

Agència: Contrapunto BBDO

Greenpeace

Ocean of the future

Agència: Ogily & Mather UK

HP

Follow your dreams

Agència: HP Studios

Audi

The Making of Enter Sandbox

Agència: Pol (Noruega)

 

El jurat de Sitges Next 2018 estava integrat integrat per Pontus Nyström, founder brand PR 360; Carles Ortet, CEO de ZOOPA; Anna Soler, supervisora creativa de Proximity; Ximo Villalba, director creatiu de Grey; Vanessa Ribeiro, EMEA print marketing campaign manager d’HP; Carlos García Trillo, marketing manager innovation Western Europe de Pepsico; Lidia Pitzalis, directora de CollArtz, former Microsoft Comms Xbox; Carlos de Javier, director creatiu executiu de Contrapunto, i Diego Fernández, manager d’Ogilvy Upcelerator d’Ogilvy Barcelona.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram