Imprimeix

Redacció | Actualitzat el 08 Maig 2018 a les 12:02

El Consorci de l'Auditori i l'Orquestra ha obert el procés de licitació per als serveis de gestió de la contractació d'espais publicitaris en mitjans de comunicació convencionals i no convencionals, i secundàriament la ideació, la creativitat, el disseny, la producció o la implementació d'accions especials vinculades a campanyes de l'equipament. El pressupost de licitació és de 724.200 euros (sense IVA) per un contracte de dos anys (prorrogable un més). El termini per presentar ofertes finalitza el 22 de maig.

L'empresa adjudicatària s'encarregarà de la negociació i contractació dels espais publicitaris als mitjans; d'accions de branded content; d'accions especials, de relacions públiques i de màrqueting, i de l'organització d'esdeveniments; de la contractació de màrqueting relacional online i offline; d'accions de comunicació digitals i en xarxes socials; del seguiment de les campanyes i/o accions i la seva postavaluació; del disseny de l'estratègia de mitjans i la seva implementació, i de proporcionar formació a l'equip de comunicació de l'Auditori.

L'estimació del volum de contractació anual és de 362.100 euros (sense IVA): 172.000 euros en premsa diària; 52.000 en mitjans digitals; 48.000 en ràdios; 30.000 en televisions; 28.000 en revistes, i 25.000 en publicitat exterior.

La mesa de contractació tindrà en compte com a criteris de valoració l'oferta econòmica (fins a 46 punts), la proposta de campanya (20 punts), el servei d'agència (20 punts), la millora en l'aportació d'instruments per a la definició de l'estratègia (10 punts), el cost tecnològic (2 punts) i la millora de l'equip humà (2 punts).