comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 09 Maig 2018 a les 19:29

L'Associació per a la Investigació de Mitjans de Comunicació ha incorporat Pablo Alonso com a nou director general tècnic. Substitueix Fernando Santiago, qui ocupava el càrrec des de feia deu anys i deixa l'AIMC per emprendre nous projectes.

L'entitat responsable de l'EGM assenyala que el fitxatge d'Alonso és "clau". El nou directiu col·laborarà amb José Andrés Gabardo, director tècnic de l'AIMC, per "reforçar la posició de l'associació i apuntalar el seu desenvolupament en noves àrees d'activitat que reforcin la seva representativitat, amb especial incidència en el camp digital".

Alonso ha estat vinculat a l'AIMC en diferents fases, destacant quan el 2005 va formar part del grup d'experts que va plantejar un model d'evolució de l'EGM.

"Amb en Pablo consolidarem el posicionament de l'AIMC en el lideratge de la transformació digital de l'associació en perfecta convivència amb els valors clàssics de transparència, credibilitat i homogeneïtat en les mètriques", assenyala Carlos Lozano, president executiu de l'AIMC.

Pablo Alonso va ser director general de l'agència PHD Media Spain durant deu anys (2006-2016), i anteriorment havia estat director general tècnic d'Universal McCann (1991-2005) i director general d'Universal Interactive (1999-2005).

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

El Periódico crea una xarxa d'expertes per assolir la paritat en els articles d'opinió

El diari El Periódico ha posat en marxa una xarxa d'expertes amb l'objectiu de millorar la [...]

Una jornada aborda l'assetjament a les dones periodistes a les xarxes

El Museu del Disseny de Barcelona acull aquest dimarts, a les 18 h, la jornada #assetjament [...]

'La Marató' bat rècords amb una recaptació de 10.715.430 euros

La 27a edició de La Marató de TV3 va acomiadar la transmissió a la 1.45 h de la matinada amb [...]

Movistar+ vol aprofundir en la producció de continguts en català

La producció de l'spin-off de Merlí per part de Movistar+ no serà una fet aïllat. O almenys [...]

La plantilla es mobilitza contra el pacte per renovar la CCMA

Els treballadors de TV3 i Catalunya Ràdio s'han mostrat contràris al pacte per renovar el [...]

Marta Ariño, nova presidenta de l'associació de revistes ARI

L'assemblea general de l'Associació de Revistes ha escollit per unanimitat Marta Ariño [...]

Els 24ens Premis Zapping escalfen motors

L'Associació de Consumidors de Mitjans Audiovisuals de Catalunya ha posat en marxa la 24a [...]

Fernando de Yarza assumeix la vicepresidència de la WAN-IFRA de camí a la presidència

L'Associació Mundial de Diaris i Editors de Notícies (WAN-IFRA) ha escollit Fernando de Yarza [...]

Mig segle després: recordant la revista Grama

La societat colomenca recorda aquests dies una de les primeres experiències de periodisme [...]

El Parlament tomba una moció de Cs sobre la CCMA

El ple del Parlament ha rebutjat una moció sobre la Corporació Catalana de Mitjans [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.