comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 01 Juny 2018 a les 16:49

TV3 ja acumula deu mesos consecutius liderant les audiències. Al maig la cadena pública va registrar una quota de pantalla del 14,8%, tres dècimes menys que a l'abril, però la millor dada obtinguda en aquest mateix mes des de 2011. Amb aquest resultat, TV3 assoleix una distància respecte a la segona que supera els cinc punts per tercer mes seguit.

Per darrere es troba Antena 3, amb un 9,7% de share (dues dècimes més), que avança així Telecinco, amb el 9,6% (cau quatre dècimes). A continuació hi ha La 1, amb el 7,3% de quota (guanya tres dècimes); laSexta, amb 6,7% (en suma dues); Cuatro, 5,9% (també en puja dues); i a la cua intercanvien posicions Trece, amb un 2,3% (suma dues dècimes), i 8tv, amb 2,1% (en perd una).

Per altra banda, al maig TV3 va ser la cadena més vista 27 dels 31 dies; va liderar el rànquing de programes en 29 ocasions, 24 de les quals gràcies als Telenotícies, i va situar 21 espais entre els 40 més vistos, dels quals 16 entre els 20 primers.

Quant a la resta de canals de Televisió de Catalunya, el 3/24 va registrar un 2% de quota de pantalla (repeteix el resultat de l'abril); el Super3/33 va fer un 0,9% (també repeteix resultat), i l'Esport3 un 0,6% (perd una dècima).

Telecinco continua líder a l'Estat

Al maig, Telecinco va repetir lideratge per tercer mes consecutiu amb un 14,8% de quota de pantalla (quatre dècimes menys que a l'abril), mentre que Antena 3 es va quedar amb un 12,5% (suma una dècima). A continuació es troben La 1, amb un 10,7% de share (guanya mig punt); laSexta, amb un 7,1% (puja dues dècimes); Cuatro, amb 5,9% (repeteix resultat), i tanca Trece amb un 2,1% (es manté).

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Tornem el 31 d'agost

Amb motiu de les vacances d'estiu, el servei de notícies de Comunicació 21 romandrà inactiu [...]

La ràdio: un model d'èxit dels mitjans en català que va a més

En les dinàmiques de les audiències dels mitjans sempre destaca el fet que qui va primer [...]

Fake news, algoritmes i bombolles informatives centren el nou Quaderns del CAC

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha publicat el número 44 de Quaderns del CAC [...]

La CNMC adverteix els magazins d'Atresmedia i Mediaset pel tractament del 'cas Gabriel'

La Comissió Nacional dels Mercats i la Competència ha requerit a Atresmedia i Mediaset perquè [...]

Convocat el 12è premi Paco Rabal de periodisme cultural

La Fundació AISGE (Artistes Intèrprets, Societat de Gestió) ha posat en marxa la 12a edició [...]

Rosa Mª Mateo recupera Fran Llorente com a director de projectes i estratègia de RTVE

L'administradora única provisional de RTVE, Rosa María Mateo, ha incorporat a la cúpula [...]

L'ICEC convoca cinc línies de subvencions per al foment de l'audiovisual

L'Institut Català de les Empreses Culturals ha obert la convocatòria de cinc línies de [...]

El CAC denega la modificació accionarial d'Olot TV

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha denegat l'autorització per a la modificació de [...]

De la ràdio per a tothom a la ràdio personal: el podcast

Si el vídeo viu profunds canvis pel que fa als hàbits de consum, que de mica en mica va [...]

La CCMA licita la creació de produccions audiovisuals de màrqueting

La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals ha obert el procés de licitació del servei de [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.