Dimarts 10 de juliol es donaran a conèixer les campanyes guanyadores de la cinquena edició dels Premis Impacte, un cop s’ha tancat el termini per votar els finalistes de cada categoria.

El lliurament tindrà lloc a l’Espai Pujades 350 de Barcelona, en el marc de la Festa d’Estiu del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya.

En la categoria comercial dels Premis Impacte les campanyes finalistes són La ruta de l’atzar de l’Agència Catalana de Turisme; La estrella nunca vista: El Hombre Invisible d’Audi Espanya, i l’aposta per Barcelona de Seat.

En la modalitat social opten al guardó Tots tenim família, del Servei Català de Trànsit; la gestió de comunicació de crisi per part dels Mossos d’Esquadra i Protecció Civil arran dels atemptats de Barcelona i Cambrils del passat agost, i El apagón, de la Fundació Abertis.

Finalment, les finalistes en la categoria d’innovació són Préstamos Expansión Chrome Extensión de Banc Sabadell, i Heart Beat Mupi, de Nestlé Aigua de Viladrau.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram