comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 05 Juliol 2018 a les 19:17

Dimarts 10 de juliol es donaran a conèixer les campanyes guanyadores de la cinquena edició dels Premis Impacte, un cop s'ha tancat el termini per votar els finalistes de cada categoria.

El lliurament tindrà lloc a l'Espai Pujades 350 de Barcelona, en el marc de la Festa d'Estiu del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya.

En la categoria comercial dels Premis Impacte les campanyes finalistes són La ruta de l'atzar de l'Agència Catalana de Turisme; La estrella nunca vista: El Hombre Invisible d'Audi Espanya, i l'aposta per Barcelona de Seat.

En la modalitat social opten al guardó Tots tenim família, del Servei Català de Trànsit; la gestió de comunicació de crisi per part dels Mossos d'Esquadra i Protecció Civil arran dels atemptats de Barcelona i Cambrils del passat agost, i El apagón, de la Fundació Abertis.

Finalment, les finalistes en la categoria d'innovació són Préstamos Expansión Chrome Extensión de Banc Sabadell, i Heart Beat Mupi, de Nestlé Aigua de Viladrau.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

La CCMA licita la gestió i explotació dels seus canals a YouTube

La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals ha obert el procés de licitació per adjudicar [...]

La Setmana del Talent Audiovisual creix

El CCCB acull del 20 al 23 de novembre la segona edició de la Setmana del Talent Audiovisual, [...]

Derqui: "És benvingut que TV3 s'atreveixi a fer una sèrie com 'Si no t'hagués conegut'"

Ens trobem amb l'actor Pablo Derqui als Jardins de Paula Montal, a l'Eixample de Barcelona. [...]

Última Hora celebra 125 anys amb un especial

El diari Última Hora ha culminat la celebració del seu 125è aniversari amb la publicació [...]

L'associació HbbTV premia la campanya del servei a la carta del Super3

L'associació internacional HbbTV ha distingit el servei a la carta per a televisors [...]

L'APIB i el Govern balear impulsen un pla de lectura de premsa entre els joves

La Direcció General de Joventut del Govern de les Illes Balears ha decidit posar en marxa [...]

Rosa María Mateo guanya el 4t premi Margarita Rivière de periodisme

La periodista Rosa María Mateo ha estat distingida amb la quarta edició del Premi Margarita [...]

Neix el digital Tot Barcelona

Aquest dijous s'ha posat en marxa oficialment Tot Barcelona, un nou diari digital impulsat [...]

TV3 estrena una sèrie per a Instagram Live

El proper diumenge a la nit s'estrena PoliAmor, una sèrie de ficció que s'emetrà en directe a [...]

Tarragona licita la gestió de la publicitat institucional als mitjans

L'Ajuntament de Tarragona ha obert el procés de licitació per adjudicar el servei [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.