La cinquena edició dels Premis Impacte ha distingit les campanyes La ruta de l’atzar, de l’Agència Catalana de Turisme (en la categoria comercial); Tots tenim família, del Servei Català de Trànsit (social), i Heart Beat Mupi, d’Aigua de Viladrau-Nestlé (innovació).

Els guardons es van lliurar dimarts al vespre en el marc de la Festa d’Estiu del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, celebrada a l’Espai Pujades 350 de Barcelona.

Les tres campanyes guanyadores han estat premiades per votació popular després que un jurat d’experts en designés les finalistes.

Durant la vetllada també es va concedir el títol de Membre d’Honor del Col·legi a Sergio Caballero, codirector del festival Sónar i responsable de la seva imatge. Amb aquesta distinció, l’entitat vol reconèixer la trajectòria de Caballero, de qui es destaca que “la seva creativitat i inquietud artística s’ha demostrat en diferents facetes com la composició electrònica, les arts plàstiques o l’art conceptual”.

Finalment, també es va atorgar la vuitena edició del Premi Prat Gaballí per al foment de la recerca en publicitat i relacions públiques, que ha guanyat el treball Comunicación de marca para vender, de Iolanda Casalà, de la Universitat Ramon Llull.

Guanyadores Premis Impacte 2018

‘La ruta de l’atzar’ – Agència Catalana de Turisme

‘Tots tenim família’ – Servei Català de Trànsit

‘Heart Beat Mupi’ – Aigua de Viladrau-Nestlé

El jurat dels Premis Impacte que va decidir les campanyes finalistes estava format per Enric Jové, Enric Nel·lo, Eduard Amiel, Genís Roca, Sam Júdez, Alba Roig, Pere Guardiola, Miquel Martí, Rosa Romà, Marc Elena, Antonio Traugott, Alex Marquina i Amèlia Rodríguez.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram