comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 11 Juliol 2018 a les 13:49

La cinquena edició dels Premis Impacte ha distingit les campanyes La ruta de l'atzar, de l'Agència Catalana de Turisme (en la categoria comercial); Tots tenim família, del Servei Català de Trànsit (social), i Heart Beat Mupi, d'Aigua de Viladrau-Nestlé (innovació).

Els guardons es van lliurar dimarts al vespre en el marc de la Festa d'Estiu del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, celebrada a l'Espai Pujades 350 de Barcelona.

Les tres campanyes guanyadores han estat premiades per votació popular després que un jurat d'experts en designés les finalistes.

Durant la vetllada també es va concedir el títol de Membre d'Honor del Col·legi a Sergio Caballero, codirector del festival Sónar i responsable de la seva imatge. Amb aquesta distinció, l'entitat vol reconèixer la trajectòria de Caballero, de qui es destaca que "la seva creativitat i inquietud artística s'ha demostrat en diferents facetes com la composició electrònica, les arts plàstiques o l'art conceptual".

Finalment, també es va atorgar la vuitena edició del Premi Prat Gaballí per al foment de la recerca en publicitat i relacions públiques, que ha guanyat el treball Comunicación de marca para vender, de Iolanda Casalà, de la Universitat Ramon Llull.

Guanyadores Premis Impacte 2018

'La ruta de l'atzar' - Agència Catalana de Turisme

'Tots tenim família' - Servei Català de Trànsit

'Heart Beat Mupi' - Aigua de Viladrau-Nestlé

El jurat dels Premis Impacte que va decidir les campanyes finalistes estava format per Enric Jové, Enric Nel·lo, Eduard Amiel, Genís Roca, Sam Júdez, Alba Roig, Pere Guardiola, Miquel Martí, Rosa Romà, Marc Elena, Antonio Traugott, Alex Marquina i Amèlia Rodríguez.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

La CCMA licita la gestió i explotació dels seus canals a YouTube

La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals ha obert el procés de licitació per adjudicar [...]

La Setmana del Talent Audiovisual creix

El CCCB acull del 20 al 23 de novembre la segona edició de la Setmana del Talent Audiovisual, [...]

Derqui: "És benvingut que TV3 s'atreveixi a fer una sèrie com 'Si no t'hagués conegut'"

Ens trobem amb l'actor Pablo Derqui als Jardins de Paula Montal, a l'Eixample de Barcelona. [...]

Última Hora celebra 125 anys amb un especial

El diari Última Hora ha culminat la celebració del seu 125è aniversari amb la publicació [...]

L'associació HbbTV premia la campanya del servei a la carta del Super3

L'associació internacional HbbTV ha distingit el servei a la carta per a televisors [...]

L'APIB i el Govern balear impulsen un pla de lectura de premsa entre els joves

La Direcció General de Joventut del Govern de les Illes Balears ha decidit posar en marxa [...]

Rosa María Mateo guanya el 4t premi Margarita Rivière de periodisme

La periodista Rosa María Mateo ha estat distingida amb la quarta edició del Premi Margarita [...]

Neix el digital Tot Barcelona

Aquest dijous s'ha posat en marxa oficialment Tot Barcelona, un nou diari digital impulsat [...]

TV3 estrena una sèrie per a Instagram Live

El proper diumenge a la nit s'estrena PoliAmor, una sèrie de ficció que s'emetrà en directe a [...]

Tarragona licita la gestió de la publicitat institucional als mitjans

L'Ajuntament de Tarragona ha obert el procés de licitació per adjudicar el servei [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.