La Confederació Sud-americana de Futbol (Conmebol) ha adjudicat a Mediapro la creació del hub des del qual es realitzarà la integració, producció i distribució del senyal internacional de les seves tres principals competicions, entre elles la Libertadores, equivalent a la Champions europea. El contracte és de quatre anys.

Mediapro posarà en funcionament a Buenos Aires un centre de producció audiovisual exclusiu per al projecte, el qual rebrà les imatges dels més de 260 partits de les tres competicions disputades per equips que integren la Conmebol (Argentina, Bolívia, Brasil, Colòmbia, Equador, Paraguai, Perú, Uruguai, Veneçuela i Xile). Des del hub s’afegiran gràfics i comentaris en tres llengües (espanyol, portuguès i anglès) i es generarà tot el contingut complementari (highlights, xarxes socials, vídeos promocionals, etc.).

La Conmebol ha considerat que la proposta presentada per la filial argentina de Mediapro era la millor des del punt de vista tècnic i econòmic, segons assenyala el grup en un comunicat.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram