comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 05 Setembre 2018 a les 11:38

La Confederació Sud-americana de Futbol (Conmebol) ha adjudicat a Mediapro la creació del hub des del qual es realitzarà la integració, producció i distribució del senyal internacional de les seves tres principals competicions, entre elles la Libertadores, equivalent a la Champions europea. El contracte és de quatre anys.

Mediapro posarà en funcionament a Buenos Aires un centre de producció audiovisual exclusiu per al projecte, el qual rebrà les imatges dels més de 260 partits de les tres competicions disputades per equips que integren la Conmebol (Argentina, Bolívia, Brasil, Colòmbia, Equador, Paraguai, Perú, Uruguai, Veneçuela i Xile). Des del hub s'afegiran gràfics i comentaris en tres llengües (espanyol, portuguès i anglès) i es generarà tot el contingut complementari (highlights, xarxes socials, vídeos promocionals, etc.).

La Conmebol ha considerat que la proposta presentada per la filial argentina de Mediapro era la millor des del punt de vista tècnic i econòmic, segons assenyala el grup en un comunicat.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Pablo Derqui: "És benvingut que TV3 s'atreveixi a fer una sèrie com 'Si no t'hagués conegut'"

Ens trobem amb l'actor Pablo Derqui als Jardins de Paula Montal, a l'Eixample de Barcelona. [...]

Última Hora celebra 125 anys amb un especial

El diari Última Hora ha culminat la celebració del seu 125è aniversari amb la publicació [...]

Premi per al servei a la carta per a HbbTV del Super3

L'associació internacional HbbTV ha distingit el servei a la carta per a televisors [...]

L'APIB i el Govern balear impulsen un pla de lectura de premsa entre els joves

La Direcció General de Joventut del Govern de les Illes Balears ha decidit posar en marxa [...]

Rosa María Mateo guanya el 4t premi Margarita Rivière de periodisme

La periodista Rosa María Mateo ha estat distingida amb la quarta edició del Premi Margarita [...]

Neix el digital Tot Barcelona

Aquest dijous s'ha posat en marxa oficialment Tot Barcelona, un nou diari digital impulsat [...]

TV3 estrena una sèrie per a Instagram Live

El proper diumenge a la nit s'estrena PoliAmor, una sèrie de ficció que s'emetrà en directe a [...]

Tarragona licita la gestió de la publicitat institucional als mitjans

L'Ajuntament de Tarragona ha obert el procés de licitació per adjudicar el servei [...]

Enrique Lozano, nou director de la consultoria televisiva GECA

Mediapro ha fitxat Enrique Lozano com a director general de Gabinete de Estudios de la [...]

El CAC posa en marxa el programa d'educació mediàtica per a les escoles

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha posat en marxa el programa d'alfabetització [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.