comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 10 Octubre 2018 a les 20:17

À Punt Media ha fet públiques les primeres dades d'audiència quatre mesos després d'iniciar les emissions televisives. Segons un estudi de l'empresa demoscòpica GfK, al setembre un 14,2% de persones del País Valencià van mirar À Punt TV diàriament, vuit dècimes més que el 13,4% de juliol.

(Cal tenir present que aquests percentatges no són equiparables als que publica Kantar Media, que calculen la mitjana d'espectadors diaris, mentre que els de GfK indiquen els que s'hi han connectat almenys un cop al dia.)

Els teleinformatius són els espais amb un índex de fidelitat més elevat de la graella. En concret, al setembre, el 42,2% dels espectadors d'À Punt va mirar els informatius de la cadena, un augment de 3,4 punts en comparació a juliol. Per la seva part, el esports van tenir un seguiment del 7,3% d'espectadors, 3,6 punts més que al juliol, coincidint amb la inclusió en la graella de les retransmissions en directe i els programes especialitzats.

Finalment, l'estudi de GfK indica que el 65,5% de les llars valencianes el mes passat ja tenia sintonitzada la televisió d'À Punt, un percentatge que al juliol era del 58,6%.

La directora general d'À Punt Media, Empar Marco, ha relativitzat les xifres per remarcar la missió del mitjà. "Volem molta presència, audiència tota, però no a qualsevol preu. Som servei públic i això vol dir que hem de fer continguts rigorosos, veraços i pròxims, que no està renyit ni amb divertits ni amb entretinguts. I tenim una aposta molt important pel valencià i per ser motor del nostre sector audiovisual", ha dit.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Atreseries estrena un concurs sobre sèries per a TV i mòbil

Per celebrar el seu tercer aniversari, Atreseries estrena aquest dilluns El quiz de las [...]

Es posa en marxa la Xarxa de Ràdios Comunitàries de Barcelona

El programa Cultura Viva de l'Ajuntament de Barcelona ha posat en marxa la Xarxa de Ràdios [...]

AulaMèdia obre convocatòria de comunicacions per a les jornades d'educació mediàtica

La revista digital AulaMèdia està preparant una nova edició de les jornades d'educació [...]

El periodisme cultural, a debat

El teatre de la Biblioteca de Catalunya acull dilluns, a les 19 h, la taula rodona El [...]

L'ICEC redistribueix la dotació dels ajuts a la producció d'obres audiovisuals per a TV

L'Institut Català de les Empreses Culturals ha modificat la distribució de la dotació [...]

Plataforma per la Llengua denuncia El Mundo per acusar-la de 'filoterrorista'

La Plataforma per la Llengua ha decidit emprendre accions judicials contra El Mundo per un [...]

JxCat, ERC, Cs i PSC acorden la renovació de la CCMA

La renovació del consell de govern de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, amb el [...]

À Punt incorpora subtítols als programes en directe

La televisió d'À Punt Media ha incrementat la seva aposta per l'accessibilitat de les [...]

L'AMI explicita el seu suport a la Constitució

L'Associació de Mitjans d'Informació ha ratificat el seu suport a la Constitució Espanyola [...]

Maria Casado, nova presidenta de l'Acadèmia de TV

L'Acadèmia de les Ciències i les Arts de Televisió ha escollit la periodista María Casado com [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.