comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 10 Octubre 2018 a les 20:17

À Punt Media ha fet públiques les primeres dades d'audiència quatre mesos després d'iniciar les emissions televisives. Segons un estudi de l'empresa demoscòpica GfK, al setembre un 14,2% de persones del País Valencià van mirar À Punt TV diàriament, vuit dècimes més que el 13,4% de juliol.

(Cal tenir present que aquests percentatges no són equiparables als que publica Kantar Media, que calculen la mitjana d'espectadors diaris, mentre que els de GfK indiquen els que s'hi han connectat almenys un cop al dia.)

Els teleinformatius són els espais amb un índex de fidelitat més elevat de la graella. En concret, al setembre, el 42,2% dels espectadors d'À Punt va mirar els informatius de la cadena, un augment de 3,4 punts en comparació a juliol. Per la seva part, el esports van tenir un seguiment del 7,3% d'espectadors, 3,6 punts més que al juliol, coincidint amb la inclusió en la graella de les retransmissions en directe i els programes especialitzats.

Finalment, l'estudi de GfK indica que el 65,5% de les llars valencianes el mes passat ja tenia sintonitzada la televisió d'À Punt, un percentatge que al juliol era del 58,6%.

La directora general d'À Punt Media, Empar Marco, ha relativitzat les xifres per remarcar la missió del mitjà. "Volem molta presència, audiència tota, però no a qualsevol preu. Som servei públic i això vol dir que hem de fer continguts rigorosos, veraços i pròxims, que no està renyit ni amb divertits ni amb entretinguts. I tenim una aposta molt important pel valencià i per ser motor del nostre sector audiovisual", ha dit.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

La Generalitat treu a licitació la inserció d'esqueles a diaris impresos

El Departament de la Presidència ha obert el procés de licitació per adjudicar el servei de [...]

Els beneficis d'Imagina van créixer un 10,3% el 2017

Imagina Media Audiovisual (matriu de Mediapro) va tancar el 2017 amb un benefici net de [...]

El festival Zoom premia Mercedes Milà, Laura Rosel i 'Polònia'

El Festival Internacional de Ficció Televisiva i Formats Zoom d'Igualada ha començat a [...]

Torrelles de Llobregat licita la gestió integral del butlletí municipal

L'Ajuntament de Torrelles de Llobregat ha obert el procés de licitació per adjudicar els [...]

Neix el digital Castellón Plaza

Ediciones Plaza ha posat en marxa el diari digital Castellón Plaza, la capçalera que li [...]

Jordi Basté guanya el seu segon Ondas

El jurat dels Premis Ondas ha fet públics els guanyadors de la 65a edició d'aquests guardons [...]

Catalunya Ràdio recull les vivències de 35 anys en un web

Catalunya Ràdio ha posat en marxa Dies de ràdio, un web que recupera testimonis orals, [...]

Els periodistes gironins reconeixen les trajectòries de Narcís Planas i JAP

La junta demarcació de Girona del Col·legi de Periodistes ha decidit distingir el periodista [...]

La 10a Catosfera aborda la conjunció entre comunicació i internet en diferents àmbits

L'Auditori Josep Irla de Girona acull de dijous a dissabte la desena edició de la Catosfera, [...]

Els Premis Gabinets distingeixen l'Hospital Clínic, la UPF i Òscar Camps

El Col·legi de Periodistes de Catalunya va lliurar dimarts al vespre la desena edició dels [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.