comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 31 Octubre 2018 a les 18:10

La comissió de seguiment del concurs per al mesurament de les audiències digital (formada per l'Associació per a la Investigació de Mitjans de Comunicació, l'Interactive Advertising Bureau i l'Associació Espanyola d'Anunciants) ha proposat a l'adjudicatària del servei, comScore, un "acord temporal" per un màxim de dos anys fins a aconseguir una "proposta alternativa" que compleixi amb les necessitats especificades en el seu moment, ja que l'empresa no ho fa.

El passat 11 d'abril es va obrir un període de negociació amb comScore per donar resposta a una sèrie d'exigències proposades per la mesa de contractació en la resolució del concurs. Mig any després, la comissió considera que "no s'ha assolit el nivell de compromisos requerits" per la mesa, malgrat reconèixer l'"esforç positiu" de l'adjudicatària, de manera que "no queda assegurat el compliment òptim de les exigències més rellevants".

Per aquest motiu, la comissió de seguiment ha decidit començar a treballar en noves propostes tant tècniques com econòmiques per garantir el mesurament digital a l'Estat i que compleixi amb les necessitats requerides. Mentre les alternatives no es concreten, ha plantejat a comScore, que realitza el servei des de 2012, aquest acord temporal per allargar la relació.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

TV3 estrena una sèrie per a Instagram Live

El proper diumenge a la nit s'estrena PoliAmor, una sèrie de ficció que s'emetrà en directe a [...]

Tarragona licita la gestió de la publicitat institucional als mitjans

L'Ajuntament de Tarragona ha obert el procés de licitació per adjudicar el servei [...]

Enrique Lozano, nou director de la consultoria televisiva GECA

Mediapro ha fitxat Enrique Lozano com a director general de Gabinete de Estudios de la [...]

El CAC posa en marxa el programa d'educació mediàtica per a les escoles

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha posat en marxa el programa d'alfabetització [...]

8tv decideix suprimir els informatius i quedar amb una graella enllaunada

El Grup Godó té coll avall la decisió d'eliminar a finals d'any els dos espais informatius de [...]

Premien la 'independència judicial' del periodista José María Brunet

L'Associació Judicial Francisco de Vitoria ha decidit guardonar el periodista José María [...]

L'ACPC celebra el 5è Dia de la Premsa Comarcal

El Movistar Centre de Barcelona acull aquest divendres al matí la cinquena edició del Dia de [...]

La UPV publica una guia per al tractament de la violència masclista en els mitjans

La Unió de Periodistes Valencians ha publicat el Manual d'estil per al tractament de la [...]

Ignacio Ybarra rellevarà Santiago Bergareche en la presidència de Vocento

A partir de l'1 de gener, Ignacio Ybarra assumirà la presidència de Vocento en substitució de [...]

Manuel Balsera, nou director general d'AMC per al sud d'Europa

AMC Networks International (AMCNI) ha nomenat a Manuel Balsera nou director general d'AMC [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.