comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 31 Octubre 2018 a les 18:10

La comissió de seguiment del concurs per al mesurament de les audiències digital (formada per l'Associació per a la Investigació de Mitjans de Comunicació, l'Interactive Advertising Bureau i l'Associació Espanyola d'Anunciants) ha proposat a l'adjudicatària del servei, comScore, un "acord temporal" per un màxim de dos anys fins a aconseguir una "proposta alternativa" que compleixi amb les necessitats especificades en el seu moment, ja que l'empresa no ho fa.

El passat 11 d'abril es va obrir un període de negociació amb comScore per donar resposta a una sèrie d'exigències proposades per la mesa de contractació en la resolució del concurs. Mig any després, la comissió considera que "no s'ha assolit el nivell de compromisos requerits" per la mesa, malgrat reconèixer l'"esforç positiu" de l'adjudicatària, de manera que "no queda assegurat el compliment òptim de les exigències més rellevants".

Per aquest motiu, la comissió de seguiment ha decidit començar a treballar en noves propostes tant tècniques com econòmiques per garantir el mesurament digital a l'Estat i que compleixi amb les necessitats requerides. Mentre les alternatives no es concreten, ha plantejat a comScore, que realitza el servei des de 2012, aquest acord temporal per allargar la relació.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Comunicació21.cat s'atura per reformes

Comunicació21.cat quedarà inoperatiu i inaccessible temporalment des de divendres a la tarda [...]

El Consorci d'Educació de Barcelona licita els serveis de comunicació i premsa

El Consorci d'Educació de Barcelona ha obert el procés de licitació dels serveis de [...]

Marc Marginedas guanya el premi Luka Brajnovic de comunicació

La Facultat de Comunicació de la Universitat de Navarra ha distingit el periodista Marc [...]

La UIC Barcelona s'incorpora com a soci acadèmic al Col·legi de Publicitaris

El Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya i la Universitat Internacional [...]

La difusió dels diaris impresos cau un 7,32%

La davallada en la difusió dels diaris impresos no s'atura. De juliol de 2017 a juny de 2018, [...]

La Policia deté el fotoperiodista Carles Palacio per cobrir el tall de vies de l'AVE

⚠️ ALERTA. Quatre homes de paisà acaben de detenir el fotoperiodista @CarlesPalacio [...]

Convocats els 36ens premis Ortega y Gasset de periodisme

El diari El País ha obert la convocatòria de la 36a edició dels Premis Ortega y Gasset de [...]

El web Maldita Migración combat la desinformació sobre migrants i refugiats

Maldita.es ha posat en marxa un nou projecte, Maldita Migración, per lluitar contra els [...]

La Policia va demanar controlar un any de trucades de l'Agència Efe a Balears

La Policia espanyola va demanar al jutge Miguel Florit que sol·licités a les companyies [...]

Barcelona Activa licita els serveis de disseny gràfic i edició de peces de comunicació

Barcelona Activa ha obert el procés de licitació per adjudicar els serveis de disseny gràfic [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.