comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 31 Octubre 2018 a les 20:38

La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals ha obert sengles processos de licitació per adjudicar el servei integral de producció per a les corresponsalies de Londres i París de TV3 i Catalunya Ràdio.

La licitació per a la corresponsalia de Londres té un pressupost de 410.000 euros (sense IVA) per un contracte de dos anys (prorrogable dues anualitats), i el termini per presentar ofertes finalitza el 15 de novembre.

La licitació per a la corresponsalia de París té un pressupost de 400.000 euros (sense IVA) per un contracte de dos anys (prorrogable dues anualitats), i el termini per presentar ofertes finalitza el 30 de novembre.

En ambdós casos les característiques principals del servei, són: rodatge i edició amb transport, comunicació pròpia amb telefonia mòbil amb internet i equipament tècnic per a la gravació, muntatge, arxiu i enviament de notícies i imatges i àudios, així com qualsevol sistema de directes per internet; un despatx preparat per al normal desenvolupament del treball periodístic del corresponsal de la CCMA; disponibilitat d'equip portàtil per a visionat, edició i serveis de videoconferència per internet; connectivitat a través d'internet amb capacitat d'enviament i recepció d'imatges i senyals en directe; broadcast de directes personalitzats i playouts des de l'oficina de la delegació i serveis de transmissions a través de dispositius de motxilles 4G; i gestions necessàries per a la producció de notícies i imatges, contactes i gestions de la delegació.

Els respectius contractes contemplen 225 serveis anuals a Londres i 200 a París de gravació, edició i producció de fins a 10 hores cadascun, amb 30 hores extres mensuals. Les empreses adjudicatàries han de garantir el servei integral de gravació-edició o producció operativa diàriament 24 hores, durant tot l'any, inclosos festius i caps de setmana, excepte durant el període de vacances de les delegacions, quan només caldrà un servei de guàrdia no presencial per a possibles emergències.

En les dues licitacions la mesa de contractació tindrà en compte en la valoració principalment l'oferta econòmica (fins a 70,50 punts de 100), seguida dels criteris de valoració quantificables de forma automàtica (15,50 punts) i els criteris de valoració subjectiva (14 punts).

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

TV3 estrena una sèrie per a Instagram Live

El proper diumenge a la nit s'estrena PoliAmor, una sèrie de ficció que s'emetrà en directe a [...]

Tarragona licita la gestió de la publicitat institucional als mitjans

L'Ajuntament de Tarragona ha obert el procés de licitació per adjudicar el servei [...]

Enrique Lozano, nou director de la consultoria televisiva GECA

Mediapro ha fitxat Enrique Lozano com a director general de Gabinete de Estudios de la [...]

El CAC posa en marxa el programa d'educació mediàtica per a les escoles

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha posat en marxa el programa d'alfabetització [...]

8tv decideix suprimir els informatius i quedar amb una graella enllaunada

El Grup Godó té coll avall la decisió d'eliminar a finals d'any els dos espais informatius de [...]

Premien la 'independència judicial' del periodista José María Brunet

L'Associació Judicial Francisco de Vitoria ha decidit guardonar el periodista José María [...]

L'ACPC celebra el 5è Dia de la Premsa Comarcal

El Movistar Centre de Barcelona acull aquest divendres al matí la cinquena edició del Dia de [...]

La UPV publica una guia per al tractament de la violència masclista en els mitjans

La Unió de Periodistes Valencians ha publicat el Manual d'estil per al tractament de la [...]

Ignacio Ybarra rellevarà Santiago Bergareche en la presidència de Vocento

A partir de l'1 de gener, Ignacio Ybarra assumirà la presidència de Vocento en substitució de [...]

Manuel Balsera, nou director general d'AMC per al sud d'Europa

AMC Networks International (AMCNI) ha nomenat a Manuel Balsera nou director general d'AMC [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.