comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 05 Novembre 2018 a les 12:32

El Grupo Zeta ha segellat una aliança amb Integral Ad Science per verificar el seu inventari publicitari i optimitzar-lo per aconseguir i millorar els objectius dels seus anunciants. Amb l'acord es persegueix assegurar la visibilitat dels anuncis, la seguretat de marca i prevenir el frau publicitari, considerades les principals preocupacions dels anunciants.

"La solució d'IAS ens permet maximitzar el rendiment del nostre inventari, conèixer millor el comportament de la nostra audiència i optimitzar el flux de treball amb un sistema automatitzat en temps real, oferint a més millors resultats als nostres anunciants, cosa que és una obsessió en el nostre dia a dia", assenyala Carlos García Acevedo, director general comercial de Zeta.

"Aquest acord és un pas més en l'estratègia de transformació digital iniciada per Grupo Zeta, i que volem que ens situï com a mitjà de referència en el sector en termes de qualitat de servei i innovació publicitària", afegeix el directiu.

"Des d'IAS estem entusiasmats en firmar el primer acord estratègic d'aquest tipus i millorar l'ecosistema publicitari a Espanya. La nostra tecnologia i data ofereix als anunciants i mitjans la tranquil·litat que la seva publicitat influirà sobre els consumidors desitjats, aportant valor real a les seves campanyes", indica Carter Nicholas, director general d'Integral Ad Science a Espanya i Portugal.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

La CCMA licita la gestió i explotació dels seus canals a YouTube

La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals ha obert el procés de licitació per adjudicar [...]

La Setmana del Talent Audiovisual creix

El CCCB acull del 20 al 23 de novembre la segona edició de la Setmana del Talent Audiovisual, [...]

Derqui: "És benvingut que TV3 s'atreveixi a fer una sèrie com 'Si no t'hagués conegut'"

Ens trobem amb l'actor Pablo Derqui als Jardins de Paula Montal, a l'Eixample de Barcelona. [...]

Última Hora celebra 125 anys amb un especial

El diari Última Hora ha culminat la celebració del seu 125è aniversari amb la publicació [...]

L'associació HbbTV premia la campanya del servei a la carta del Super3

L'associació internacional HbbTV ha distingit el servei a la carta per a televisors [...]

L'APIB i el Govern balear impulsen un pla de lectura de premsa entre els joves

La Direcció General de Joventut del Govern de les Illes Balears ha decidit posar en marxa [...]

Rosa María Mateo guanya el 4t premi Margarita Rivière de periodisme

La periodista Rosa María Mateo ha estat distingida amb la quarta edició del Premi Margarita [...]

Neix el digital Tot Barcelona

Aquest dijous s'ha posat en marxa oficialment Tot Barcelona, un nou diari digital impulsat [...]

TV3 estrena una sèrie per a Instagram Live

El proper diumenge a la nit s'estrena PoliAmor, una sèrie de ficció que s'emetrà en directe a [...]

Tarragona licita la gestió de la publicitat institucional als mitjans

L'Ajuntament de Tarragona ha obert el procés de licitació per adjudicar el servei [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.