comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 30 Novembre 2018 a les 10:27

L'aposta estratègica de Mediapro pels eSports fa una passa més. El grup ha posat en marxa U-BEAT, una plataforma online en espanyol per al mercat internacional que ofereix continguts de vídeo sota demanda i en directe amb formats concebuts per ser consumits a través dispositius mòbils.

En la seva presentació, dijous a la Barcelona World Games, el soci gestor de Mediapro, Tatxo Benet, va destacar que els eSports són una "línia estratègica" per al grup, i que el llançament de U-BEAT és "un pas significatiu en aquest sentit, ja que ens permet estar presents a tota la cadena de valor".

Benet situa l'aposta del grup "com a part de la nostra política d'innovació constant i en totes les nostres línies de negoci; i forma part del desenvolupament natural de Mediapro, que vol ser líder també en aquest camp".

U-BEAT aspira a convertir-se en referència entre els aficionats als eSports de tot el món, amb més de 3.000 hores de competicions, informació, actualitat i entreteniment, a més de continguts exclusius de producció pròpia. La plataforma oferirà en exclusiva competicions i continguts dels videojocs més populars, com League of Legends, Clash Royale, Fortnite, CSGO i Call of Duty; competicions i esdeveniments produïts per la Lliga de Videojocs Professional (LVP), i les competicions internacionals més rellevants.

Amb el llançament de U-BEAT, Mediapro consolida la seva aposta pel sector dels videojocs i els eSports, després de la integració fa dos anys de Fandroid i més recentment de Breach Studios. Amb activitat a Mèxic, Argentina, Xile, Perú i Regne Unit acumula més de 20 milions d'usuaris únics anuals i un 75% de l'audiència mundial de parla hispana, segons destaca el grup.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

La plantilla d'À Punt configura el seu primer comitè d'empresa

La plantilla de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació, l'empresa que gestiona À Punt [...]

El Periódico crea una xarxa d'expertes per assolir la paritat en els articles d'opinió

El diari El Periódico ha posat en marxa una xarxa d'expertes amb l'objectiu de millorar la [...]

Una jornada aborda l'assetjament a les dones periodistes a les xarxes

El Museu del Disseny de Barcelona acull aquest dimarts, a les 18 h, la jornada #assetjament [...]

'La Marató' bat rècords amb una recaptació de 10.715.430 euros

La 27a edició de La Marató de TV3 va acomiadar la transmissió a la 1.45 h de la matinada amb [...]

Movistar+ vol aprofundir en la producció de continguts en català

La producció de l'spin-off de Merlí per part de Movistar+ no serà una fet aïllat. O almenys [...]

La plantilla es mobilitza contra el pacte per renovar la CCMA

Els treballadors de TV3 i Catalunya Ràdio s'han mostrat contràris al pacte per renovar el [...]

Marta Ariño, nova presidenta de l'associació de revistes ARI

L'assemblea general de l'Associació de Revistes ha escollit per unanimitat Marta Ariño [...]

Els 24ens Premis Zapping escalfen motors

L'Associació de Consumidors de Mitjans Audiovisuals de Catalunya ha posat en marxa la 24a [...]

Fernando de Yarza assumeix la vicepresidència de la WAN-IFRA de camí a la presidència

L'Associació Mundial de Diaris i Editors de Notícies (WAN-IFRA) ha escollit Fernando de Yarza [...]

Mig segle després: recordant la revista Grama

La societat colomenca recorda aquests dies una de les primeres experiències de periodisme [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.