comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 27 Octubre 2011 a les 13:40

S’ha resolt el concurs per decidir qui mesurarà a partir de l’1 de gener les audiències digitals de l’Estat espanyol. Finalment, la Mesa de Contractació Digital s’ha decantat per comScore, que d’aquesta manera s’ha imposat a les altres dues aspirants, Nielsen i Kantar Media. Així ho van comunicar aquest dimecres a l’interessada Interactive Advertising Bureau (IAB Spain) i l’Associació per a l’Investigació de Mitjans de Comunicció (AIMC). L’objectiu del concurs era aconseguir un sistema de mesurament únic que serveixi de referència per al mercat publicitari.

El contracte és fins al 31 de desembre del 2014, amb una opció de pròrroga per dos anys més.  IAB Spain i AIMC seran les encarregades de vetllar pel desenvolupament de les condicions tècniques a les que s’ha compromès comScore, d’acord amb el plec tècnic aprovat el passat juliol per la Mesa.

Entre els principals valors de  la proposta de comScore, la Mesa destaca: la construcció d’un panel de captació personalitzada amb representació de llars només mòbil; la solució censal que atorga llibertat al mercat en l’elecció de l’eina d’analítica web; la metodologia híbrida que aporta claritat i transparència gràcies a l’ús d’una única fórmula, comú i revisada al mes pel site, i que té en compte les cookies; una única proposat que oferirà una dada diària hibridada el 2013; i un sistema de seguiment de la presència publicitària realitzada sobre el panel, el que permetrà conèixer l’audiència d’aquesta activitat.

Ara, segons l’establert en el plec tècnic, comScore ha de garantir el compliment de les següents condicions: l’univers de mesurament ha d’estar consensuat pel mercat a partir de l’EGM; la utilització de metodologia híbrida panel i censal; formar un comitè tècnic de clients amb capacitat d’intervenir en decisions del mercat local; i el compromís de ser auditat de manera independent en les diferents parts que conformen el mesurament.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Josep Capella presideix l'editora de Revista Cambrils

El periodista Josep Capella i Matas, corresponsal de TV3 a París, és el president de [...]

Lydia del Canto i Tomás Mayoral, nous directors de Levante-EMV i d'Información

Prensa Ibérica Media ha confiat les direccions de Levante-EMV i Información a Lydia del Canto [...]

Condemnen tres protaurins per agredir una fotoperiodista a Petrés

El Jutjat Penal número 3 de València ha condemnat tres protaurins –Vicente Joaquín Galindo, [...]

Neix Ràdio Catalunya-Itàlia a Roma

L'11 de setembre va començar a emetre Ràdio Catalunya-Itàlia, un projecte radiofònic digital [...]

Prorrogat el termini del 6è concurs de guions transmèdia

Guionistes Associats de Catalunya i el Mercat Audiovisual de Catalunya han prorrogat fins al [...]

L'Ajuntament de Barcelona licita la producció d'espots i productes audiovisuals

L'Ajuntament de Barcelona ha obert el procés de licitació per a l'adjudicació de la [...]

Neix el magazín digital La Mira

Aquest dimecres s'ha posat en marxa La Mira, un magazín digital de periodisme en profunditat [...]

À Punt TV estrena un nou programa d'anàlisi de l'actualitat

La televisió d'À Punt Media estrena aquest divendres a les 22.30 h La qüestió, un nou espai [...]

TV L'Hospitalet incrementa la producció pròpia

La programació de Televisió L'Hospitalet per a la temporada 2018-2019 presenta un augment de [...]

Josep Cuní conduirà un nou magazín matinal a SER Catalunya

El periodista Josep Cuní dirigirà i presentarà un nou magazín a SER Catalunya a partir del 15 [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.