comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 28 Juny 2017 a les 08:23

El canvi d'hàbits de consum en el sector audiovisual ha provocat Facebook inverteixi en continguts per captar els espectadors que recorren a internet en detriment del televisor. En els darrers mesos, la xarxa social fundada per Mark Zuckerberg ha incrementat l'aposta per les retransmissions esportives.

En aquest context, Facebook i Fox Sports han segellat un acord per emetre conjuntament als Estats Units diversos de partits de la UEFA Champions League (dos partits per dia en la fase de grups, quatre de vuitens de final i quatre de quarts). Les retransmissions seran tant en anglès com en espanyol.

"A mesura que la gent passa cada cop més temps en els dispositius mòbils i les xarxes socials, oferir partits per aquesta via és una extensió natural", assenyala el director d'operacions comercials de Fox Sports, David Nathanson.

Aquesta acord se suma als assolits per Facebook amb Univision per retransmetre partits de les lligues de futbol de Mèxic i Estats Units.

A Espanya, el passat febrer, Facebook va començar a emetre un partit per setmana després d'arribar a un acord amb la Lliga de Futbol i Mediapro.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

L'APIB considera un "mal precedent" que el Govern balear multi un article d'opinió

El Govern de les Balears ha obert un expedient sancionador al columnista Juan Antonio Horrach [...]

62 biblioteques d'estiu incorporen revistes de l'APPEC

62 biblioteques d'estiu catalanes (principalment bibliopiscines i biblioplatges) han [...]

Vocento refinança el seu deute amb els bancs

El grup Vocento ha arribat a un acord per millorar les condicions de part del finançament [...]

Rosa Romà: "El paper segueix tenint una experiència molt més rellevant que un tuit"

"Som un perfil de país hipster: ens agrada anar per davant i sumar-nos al canvi", diu sobre [...]

El periodista Josep Maria Planes és nomenat manresà il·lustre

El ple de l'Ajuntament de Manresa va aprovar dijous la concessió al periodista Josep Maria [...]

El País deixa de publicar anuncis de contactes

El diari El País ja no publica anuncis de relax i prostitució en cap de les seves edicions [...]

Gol emetrà 'Las cloacas de Interior' per a tot l'Estat

Davant la manca d'interès de les televisions estatals per emetre Las cloacas de Interior, [...]

Una guia fomenta la visibilitat i la presència normalitzada del col·lectiu LGBTI als mitjans

El Consell de l'Audiovisual, el Col·legi de Periodistes i el Departament de Treball, Afers [...]

Presidència licita la gestió del portal SmartCatalonia

El Departament de la Presidència ha obert el procés de licitació del servei de gestió i [...]

Gencatgram fa visibles les dades i l'activitat dels canals digitals de la Generalitat

El Govern ha posat en marxa l'aplicació gencatgram, que registra en un mateix entorn totes [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.