comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

OPINIÓ

Redacció | Actualitzat el 28 Juny 2017 a les 08:23

El canvi d'hàbits de consum en el sector audiovisual ha provocat Facebook inverteixi en continguts per captar els espectadors que recorren a internet en detriment del televisor. En els darrers mesos, la xarxa social fundada per Mark Zuckerberg ha incrementat l'aposta per les retransmissions esportives.

En aquest context, Facebook i Fox Sports han segellat un acord per emetre conjuntament als Estats Units diversos de partits de la UEFA Champions League (dos partits per dia en la fase de grups, quatre de vuitens de final i quatre de quarts). Les retransmissions seran tant en anglès com en espanyol.

"A mesura que la gent passa cada cop més temps en els dispositius mòbils i les xarxes socials, oferir partits per aquesta via és una extensió natural", assenyala el director d'operacions comercials de Fox Sports, David Nathanson.

Aquesta acord se suma als assolits per Facebook amb Univision per retransmetre partits de les lligues de futbol de Mèxic i Estats Units.

A Espanya, el passat febrer, Facebook va començar a emetre un partit per setmana després d'arribar a un acord amb la Lliga de Futbol i Mediapro.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

El Clúster impulsa la Setmana del Talent Audiovisual

El Clúster Audiovisual de Catalunya ha transformat el Pitching Audiovisual [...]

Els premis Boehringer guardonen un reportatge de 'Sense ficció'

El jurat de la 30a edició dels Premis Boehringer Ingelheim al Periodisme en Medicina ha [...]

La programació televisiva d'À Punt pren forma

El consell rector de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació ha aprovat [...]

El programa 'Deuwatts' de betevé guanya el premi periodístic d’ATLL

El programa Deuwatts de betevé ha guanyat la quarta edició del Premi Periodístic ATLL de [...]

Alcalá Meco censura un monogràfic de Revista de Catalunya sobre Prat de la Riba

Revista de Catalunya va enviar un exemplar d'un monogràfic sobre Enric Prat de la Riba a la [...]

La CCMA fusiona les direccions de vendes de Barcelona i Madrid

La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals ha unificat les direccions de vendes de [...]

Ramon Rovira dirigirà RAC1 i 8tv

El Grupo Godó ha fitxat el periodista Ramon Rovira com a director general audiovisual, [...]

El BOE 'crea' les comarques de Breña, Marisma i Nogal

El Butlletí Oficial de l'Estat ha rebatejat les comarques de la Garrotxa, el Maresme i la [...]

La innovació televisiva retorna al CCCB amb el 23è Miniput

El Teatre del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) acull dissabte la 23a [...]

À Punt i les ràdios municipals avancen en les vies de col·laboració

La directora general de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació, Empar Marco; la [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.