comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

OPINIÓ

Redacció | Actualitzat el 02 Gener 2017 a les 14:39

El resultat de desembre ha desfet l’empat que mantenien TV3 i Telecinco en les audiències anuals a favor de la cadena pública catalana. D’aquesta manera, tot i que pels pèls i amb el seu mínim històric, aconsegueix ser líder per setè any consecutiu (en aquest període ha estat la més vista en 69 dels 84 mesos), cosa que fins ara no havia aconseguit cap cadena a Catalunya.

En concret, TV3 ha tancat el 2016 amb un 11,4% de quota de pantalla (perd 1,1 punts respecte el 2015), mentre que Telecinco es queda amb un 11,3% (retrocedeix tres dècimes).

Per darrere queden Antena 3, amb un 10,4% de quota (cau nou dècimes); La 1, amb el 7,3% (en puja una), i empaten amb el 6,5% Cuatro (que perd mig punt) i laSexta (recula una dècima). Per la seva part, 8tv clou l’any amb un 3,4% de share, una dècima més que el 2015.

El 2016, TV3 ha estat la més vista un total de 135 jornades; ha liderat el rànquing de programes 310 dels 366 dies, dels quals 254 gràcies als Telenotícies, i ha situat 26 programes entre els 40 més vistos de l’any.

Pel que fa a la resta de cadenes de Televisió de Catalunya, el 3/24 tanca l’any amb un 1,5% de quota de pantalla (repeteix el resultat de 2015); el Super3/33 fa un 1,2%(perd tres dècimes respecte l’any anterior), mentre que Esport3 obté un 1% (torna a perdre una dècima).

Resultat mensual

Al desembre, TV3 ha recuperat el liderat mensual després de dos mesos segona amb un 10,8% de quota de pantalla, mig punt menys que al novembre. Per darrere queden empatades amb un 10,5% de share Telecinco (retrocedeix 1.6 punts) i Antena 3 (guanya una dècima). A continuació es troben La 1, amb un 7,7% de quota (puja tres dècimes); Cuatro, amb un 6,1% (n’avança tres); laSexta, amb el 6% (en cau vuit), i 8tv amb un 2,8% (perd tres dècimes).

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

TVE pren mesures per evitar noves multes per publicitat encoberta

RTVE ha decidit recórrer davant l'Audiència Nacional les diferents multes imposades per la [...]

Mediapro incorpora la productora de Daniel Burman

La relació entre Mediapro i Oficina Burman puja de nivell. La productora argentina del [...]

La FAPE crea el premi Palabra

La Federació d'Associacions de Periodistes d'Espanya ha obert la convocatòria de la primera [...]

Salvador Enguix, Empar Marco i Josep Ramon Lluch aspiren a dirigir la nova RTVV

El consell rector de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació ha escollit tres [...]

Núvol fa créixer el seu projecte

Coincidint amb el seu cinquè aniversari (el compleix a l'abril), el digital cultural Núvol ha [...]

Unanimitat per obrir TV3 a la participació ciutadana

La comissió de control parlamentari de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals va [...]

El festival Sitges Next reformula els seus premis

Els dies 5 i 6 de maig se celebrarà la tercera edició del festival d'innovació en comunicació [...]

Lavinia entra en l'accionariat de l'agregador audiovisual Tviso

El grup Lavinia ha adquirit una participació minoritària de la start-up Tviso, un agregador [...]

Línia Vallès arriba a les 600 edicions revalidant el lideratge

El setmanari Línia Vallès ha editat aquest divendres el seu número 600. La capçalera, fundada [...]

Beatriz Setuain, nova directora d'Imagina International Sales

Mediapro ha promocionat Beatriz Setuain Arraiza com a nova directora de la distribuïdora [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.