líniaeixample
barcelona Facebook Líniaxarxa icono twitter icono rss
Comunicació21
Cultura21
linia 20 edicions de proximitat

OPINIÓ

Jordi Lleal | Actualitzat el 10 Maig 2017 a les 10:22

A la ràdio cada dia es pot sentir que bé que ho fan els de la Renfe i amb tot el desvergonyiment expliquen als oients alguna facècia positiva, com que el dia de les curses de Fórmula 1 a Montmeló hi arribarà un tren cada 15 minuts. Quan s’informa sobre el trànsit de les carreteres i serveis de transport no hi ha dia que no es notifiqui alguna incidència, especialment a Rodalies, com que ha caigut una catenària, un tren avariat al mig del recorregut amb gent caminant per les vies, serveis d’autocars entre estacions en substitució dels trens que no funcionen... per mil excuses variades. I no parlem dels retards. Que els ho diguin als pobres i emprenyats viatgers que cada dia van a la feina i les passen ben magres per arribar a l’hora al seu destí. És de suposar que els soferts usuaris de Renfe, cada vegada que escolten l’anunci, els agafi un rampell de mala bava i se’n recordin dels qui en teoria són els responsables del desgavell continuat dels trens. Entre el Ministerio de Fomento i el Gobierno de España ens tenen ben collats. Però per a ells és com si no passés res. Continuen insultant el personal amb els seus anuncis per la ràdio i ja us ho fareu que d’inversions en les línies i posada al dia i renovació dels trens ja ho faran algun any. Amb les promeses, incomplertes contínuament, de la millora dels accessos als ports de Barcelona i Tarragona i l’eix mediterrani, ja n’estem escaldats. Potser ho faran, si necessiten els vots dels catalans per perpetuar-se en el poder? Amb una mica de sort ja no farà falta, perquè els catalans ja no podran posar-hi remei. Ja no hi serem!

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

Ballarín (PSC): "La pregunta a les bases de BComú era tendenciosa"

L’encara regidora del Districte, a l’espera de la signatura dels cessaments dels regidors [...]

Càritas alerta que la pobresa i l'exclusió es cronifiquen

“La crisi s’ha quedat, no s’ha acabat”. Són paraules d’Anna Roig, la responsable de [...]

El projecte de la superilla de Sant Antoni, en marxa

La futura superilla de Sant Antoni, el projecte més ambiciós del barri dels últims anys pel [...]

El futur centre de neteja al Parc de Joan Miró tindrà una plaça

L’Ajuntament va anunciar a finals d’octubre que farà una plaça a la superfície del futur [...]

El solar de la Model: 150 pisos públics i un gran espai verd

La transformació de l’antiga presó Model va fer un pas endavant a finals d’octubre quan [...]

L’Eixample retira les plaques franquistes dels edificis

Aviat l’Eixample ja no tindrà plaques franquistes. I és que a finals d’octubre es va posar en [...]

Una cinquantena d’entitats rebutgen la nova terminal de creuers

Més d’una cinquantena d’entitats, entre les quals hi ha l’Assemblea de Barris per un Turisme [...]

El Fòrum Veïnal de Dones rep un premi de la CONFAVC

El Fòrum Veïnal de Dones, organitzat per la Vocalia de Dones de la FAVB els passats dies 5 i [...]

Un de cada cinc cotxes no podrà circular per les rondes a partir de 2019

La contaminació és un dels grans problemes que Barcelona i la seva àrea metropolitana [...]

L'Eixample es converteix en el cor de la protesta per l'1-O

Els dos principals esdeveniments que el procés independentista va viure a principis de mes, [...]

Pas endavant per a l’interior d’illa de la Casa Macaya

L’Ajuntament ja ha convocat el concurs per licitar les obres del projecte d’urbanització i [...]

L’Esquerra de l’Eixample diu adéu a la seva Festa Major

L’Esquerra de l’Eixample va celebrar entre els passats 29 de setembre i 8 d’octubre una nova [...]