Tomàs Garcia i Jordi Ubach (foto: Pallars Digital).

El diari Pallars Digital ha complert deu anys donant veu a les diferents realitats de les comarques del Pallars Jussà i el Pallars Sobirà, amb l’objectiu d’esdevenir un element cohesionador de la zona.

D’aquesta manera, el mitjà ja és la tercera capçalera més longeva de la història del Pallars, per darrera de la revista Lo Raier, que va estar activa 25 anys (1982-2007), i del setmanari El Conqués, que es va publicar 11 anys (1912-1923).

Pallars Digital va néixer el 27 de maig de 2013 impulsat pel periodista Jordi Ubach Llorens, i el febrer de 2015 va fer un pas endavant aliant-se amb NacióDigital. El 2020, el mitjà va reforçar-se amb la incorporació del periodista Tomàs Garcia Espot.

Pallars Digital es troba en fase de creixement, apostant per ampliar continguts i serveis, i posant el focus en els nous formats. El febrer de 2022, el diari va crear l’agència de comunicació, màrqueting i xarxes socials Pallars Media.

El 2016, Pallars Digital va impulsar un sistema de subscripció (de tres euros mensuals) per contribuir al finançament del mitjà.

La celebració del desè aniversari va tenir lloc el passat dissabte a la Fàbrica Ctretze de la Pobla de Segur, que va comptar amb l’actuació de la cantant JazzWoman, i va reunir unes 300 persones.

Jordi Ubach: “Creiem en el periodisme de proximitat, és on neixen les coses que interessen a la gent”
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram