El gratuït 20 Minutos va assolir a l’abril els 371.000 exemplars de mitjana de difusió diària segons dades de PGD, 1.000 menys que els registrats al març, però un 13,3% inferior als 428.000 de 2013. Precisament, l’abril de l’any passat va ser el darrer mes en què 20 Minutos va tenir una difusió per sobre dels 400.000 exemplars. Així doncs, en un any, el gratuït no ha aconseguit superar aquesta xifra, i va marcar el seu mínim històric al desembre amb 308.606 exemplars de mitjana.

Del total de la distribució de 20 Minutos a l’abril, un 54% dels exemplars es va repartir a Madrid; un 27% a Catalunya; l’11,8% a Andalusia; un 4,7% al País Valencià, i el 2,7% a l’Aragó.

Aquesta retallada en la difusió, però, li va permetre tancar el 2013 amb unes pèrdues d’explotació de 4,4 milions, una millora del 40,54% respecte als 7,4 de l’any anterior. De les pèrdues, 1,5 milions corresponien a l’edició impresa (una reducció del 76,19% respecte els 6,3 milions de pèrdues del 2012) i 2,9 milions a la digital (un increment del 163,64% respecte els 1,1 milions negatius del 2012).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram