CMVocento reestructurarà el seu organigrama directiu a partir de l’1 de febrer, quan passarà a tenir una única direcció comercial. El seu responsable serà Carlos Álvarez, en dependència de Rafael Martínez de Vega, director general de la comercialitzadora de Vocento.

Álvarez (fins ara director comercial de l’àrea de premsa) s’encarregarà de coordinar dues direccions de publicitat, la de l’àrea de mitjans i la de dona. La primera comptarà amb María Sanz com a directora i responsable de la gestió publicitària d’ABC, els diaris regionals de Vocento, i les revistes XLSemanal i Código Único.

Per la seva part, Rosa Alonso assumirà la direcció de l’àrea de dona amb l’encàrrec d’aprofundir en estratègies orientades a afavorir solucions comercials destinades al sector femení i comercialitzar les revistes Mujerhoy i Corazón.

Finalment, Alfredo Jiménez Millas continuarà com a director d’accions especials, esdeveniments i àrea internacional; Coral Cambra de directora de màrqueting publicitari, i Paloma Bravo de directora d’estratègia de continguts, tots tres sota la direcció de Martínez de Vega.

L’encara directora comercial de revistes, Liliana Maguregui, deixarà CMVocento aquesta setmana.

Nou responsable a Barcelona

La comercialitzadora de Vocento aquest mes ha incorporat Enrique Blanc com a responsable de l’oficina a Barcelona. Amb més de 15 anys de trajectòria en l’àmbit de la publicitat, els 12 últims ha estat vinculat directament amb el sector dels mitjans de comunicació amb diferents posicions directives, sempre orientades a la generació d’ingressos digitals, en companyies com a Unidad Editorial, Grupo Zeta i Prensa Ibérica.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram