El consell de govern de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals ha acordat el nomenament de Núria Fargas i Rial com a nova directora de màrqueting i vendes. La fins ara directora d’estratègia comercial de la CCMA substitueix Martí Patxot, que fa un parell de setmanes va comunicar la seva renúncia per incorporar-se al sector privat. El relleu serà efectiu l’1 de novembre.

Fargas assumeix el càrrec amb el repte d’incrementar els ingressos per publicitat, les vendes de productes audiovisuals i les noves línies de negoci, a més de treballar el posicionament de marca i la promoció dels canals, emissores i continguts del grup. El seu objectiu principal com a directora de màrqueting i vendes de la Corporació serà “fer costat al teixit empresarial, amb la màxima sensibilitat, enfocats a ser el màxim d’àgils i flexibles a les seves necessitats”.

Núria Fargas està vinculada a les àrees de màrqueting i publicitat de la CCMA des de 2008. Primer com a directora comercial de Catalunya Ràdio, desenvolupant l’estratègia de política comercial, acció comercial i negociació amb clients i agències, i posteriorment com a responsable de l’àmbit de màrqueting estratègic comercial de TV3.

De 2014 a 2016 va ser cap d’innovació comercial de la CCMA, focalitzada en les relacions amb institucions culturals, i el 2017 va assumir la direcció d’estratègia comercial, centrada en la creació de producte publicitari, definició de política comercial, relació amb continguts, anàlisi de mercat publicitari i organització d’esdeveniments comercials.

Fargas va iniciar-se en l’àmbit de la planificació de publicitat a Media Planning Group i va aprofundir en les responsabilitats d’estratègia de mitjans, anàlisi tècnica del sector audiovisual i desenvolupament de projectes de publicitat a l’empresa Difusión y Audiencias.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram