El grup JCDecaux ha arribat a un acord per adquirir la filial espanyola de Clear Channel per 60 milions d’euros, sense tenir en compte la tresoreria ni el deute que es pugui trobar, segons ha informat en un comunicat. La societat francesa espera que l’operació es pugui segellar el 2024, un cop obtingui les autoritzacions necessàries.

Es tracta de les dues principals empreses de publicitat exterior del mercat estatal: el 2021, JCDecaux va facturar 70 milions i Clear Channel 60.

A banda d’aquesta operació, JCDecaux també ha acordat la compra de la filial italiana de Clear Channel per 15,1 milions d’euros.

El grup francès assenyala que les dues adquisicions complementaran la seva presència a Espanya i Itàlia i li permetran atendre “millor que mai” les necessitats de la clientela en un mercat de la publicitat exterior cada cop més digitalitzat.

El codirector general, Jean-Charles Decaux, ha afirmat que ambdues operacions, realitzades de manera independent, formen part de l’estratègia de creixement extern selectiu, i completa la seva presència en “territoris històrics” per al grup, que contribueixen al seu “dinamisme i desenvolupament”.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram