Reunió constitutiva del consell assessor (foto: Ferran Clavell / CCMA).

La Corporació Catalana de Mitjans de Comunicació ha estat convidada a formar part del consell assessor d’analítica de la multinacional de software Adobe, que aplega a empreses internacionals amb una àmplia trajectòria en el camp de l’analítica digital. La reunió constitutiva s’ha celebrat aquest dimecres a Londres, i ha comptat amb el responsable d’audiències digitals de l’ens, Ferran Clavell.

La CCMA utilitza Adobe Analytics com a solució per a l’anàlisi del gran volum de dades d’audiència i consum de continguts digitals en les seves plataformes pròpies. Segons explica la Corporació, gràcies a la seva àmplia experiència en el camp de l’analítica digital ha estat convidada a participar en el consell assessor de la companyia.

Els seus integrants podran realitzar aportacions i incidir en el full de ruta de desenvolupament de les solucions d’Adobe, compartir experiències d’èxit i casos d’ús entre empreses, i establir relacions directes amb els responsables de producte i d’enginyeria de la multinacional de software.

A banda de la CCMA, formen part del consell assessor broadcasters com Sky TV, grups de comunicació com Der Spiegel o Vocento, i empreses com Virgin, NatWest, Tesco Bank, Sainsbury’s, Avis o Costa Coffee.

La reunió de constitució ha servit de preludi de l’Adobe Summit 2023, que es celebra dijous i divendres a Londres i aplega professionals i empreses de tot el món. En el congrés participaran el cap de l’àrea d’innovació i coneixement, Maties Ramos, i la cap de l’àrea d’actius digitals, Geni de Vilar.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram