La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals ha posat en marxa dos processos de licitació per a la realització d’estudis qualitatius i quantitatius per al Hub del Coneixement de la Ciutadania. L’òrgan es va crear en el marc del Pla estratègic de la CCMA presentat el desembre de 2022 per escoltar la ciutadania, conèixer-la i analitzar les seves inquietuds i hàbits, així com detectar tendències i necessitats envers els mitjans audiovisuals públics.

Així doncs, per una banda, la CCMA ha obert una licitació per adjudicar un servei recurrent per a la realització d’estudis qualitatius. El pressupost base de licitació és de 80.000 euros (sense IVA) per un contracte de dos anys (prorrogable dues anualitats). El termini per presentar ofertes finalitza el 4 de desembre.

Per l’altra banda, la Corporació ha activat la licitació per adjudicar el servei d’investigació i recerca quantitativa sobre la ciutadania. En aquest cas, el pressupost és de 160.000 euros (sense IVA) per un contracte de dos anys (prorrogable dues anualitats). El termini per presentar ofertes finalitza el 18 de desembre.

L’objecte d’ambdues concurrències és la contractació per part del Hub dels serveis que permetin agilitzar la realització de les investigacions i reduir el temps de resposta a les necessitats de coneixement de la ciutadania. La voluntat és facilitar l’accés a les investigacions, establint diferents estudis ‘tipus’ que s’ajustaran a cada demanda específica.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram