Transports de Barcelona ha obert el procés de licitació per a l’explotació de la publicitat estàtica (interior i exterior) de la seva flota d’autobusos. El contracte inclou també els autobusos amb els quals presta el servei de transport urbà de l’Àrea Metropolitana de Barcelona en la modalitat de gestió indirecta.

El valor estimat del contracte és de 32,5 milions d’euros (sense IVA) per un contracte de quatre anys prorrogable un més. El termini per presentar ofertes finalitza el 4 d’octubre.

El preu del contracte es fixarà en relació amb els cànons que l’adjudicatària haurà d’abonar. Un cànon anual mínim garantit de 6,5 milions (5,5 milions per a TMB, i 1 per a l’AMB). I un cànon anual variable de com a mínim el 65% de la facturació neta.

En tant que la contraprestació econòmica de la concessió consistirà en el dret d’explotació dels serveis de publicitat dels autobusos, no hi ha pressupost de licitació.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram