La Fundación Aliados por la Integración ha obert la convocatòria de la novena edició dels Premis de Periodisme contra la Violència de Gènere. Els tenen per objectiu reconèixer aquells treballs periodístics que hagin contribuït a la defensa i la difusió dels valors contra la violència masclista.
El guardó consta de tres categories, cadascuna dotada amb 3.000 euros: mitjà escrit (diaris, revistes o digitals), ràdio-pòdcast i televisió. Els treballs s’han d’haver publicat o difós entre el 18 de novembre de 2023 i el 27 d’octubre de 2024, dia en què finalitza el termini d’admissió.
El jurat concedirà els premis atenent la qualitat dels treballs, valorant-se l’esforç investigador, la sensibilitat i l’adequat tractament informatiu sobre la violència de gènere.