Silvia Pol i Toni Rigo, durant la presentació de la nova programació [foto: IB3].
Una de les grans apostes de la nova graella televisiva serà Pim, pam, pum, el primer night show d’IB3 en directe, que s’emetrà els dimarts conduït per Llum Barrera. El programa s’estrenarà properament i comptarà amb un equip de col·laboradors format pel cantautor Jaume Anglada, l’influenciador Lluc Parisio, les actrius Mar Coll i Ann Perelló, i el director de programes Àngel Aguiló, entre d’altres.
Un dels objectius de la temporada televisiva és recuperar espais dirigits al públic infantil i juvenil. Per aquest motiu, la cadena estrena IB3 Júnior, on un titella amb forma de moix (la mascota Júnior) guiarà els més petits en continguts educatius i d’entreteniment, amb la voluntat de promoure la curiositat i l’aprenentatge de manera divertida i interactiva.
Una altra novetat de la tardor és el concurs Jo en sé + que tu júnior, amb el mateix format que el programa que dirigeix David Ordinas des de fa cinc anys, però dirigit als més petits i amb la participació d’escoles.
Més novetats televisives
La graella d’IB3 també incorporarà Illencs a la carrera, programa conduït per l’actor Pau Pascual que s’endinsarà en la vida i les experiències dels estudiants balears que es troben repartits per tot l’Estat, i Madones, presentat per Sion Capçana, que vol retre homenatge a les dones grans.
Entre les estrenes d’IB3 TV també hi haurà Vida saludable, que fa el salt de la ràdio amb consells de professionals de tots els àmbits sanitaris; Uep! Quina fira!, inspirat en el programa Uep! Com anam?, i Rondalles, presentat per Maria de la Pau Janer.
A més, la cadena pública manté programes com Agafa’m si pots (ara presentat per Antònia Ferrer), Cinc dies, Ara anam, Uep! Com Anam?, Fred i calent, Jo en sé + que tu, Gent de la mar, Cuina amb Santi Taura o Téntol.
Continguts digitals
Per primera vegada, IB3 produeix continguts propis per a les plataformes digitals amb l’objectiu d’adaptar-se a la demanda i apropar-se al públic jove. Per una banda, estrena La tropa, una producció destinada a descobrir nous creadors de contingut de les Illes Balears, de la mà dels influenciadors El Cromas, Daniela Blasco i Izan Llunas.
Una altra aposta dirigida a les plataformes digitals és Cuina Z, un format on el xef José María Borràs oferirà receptes senzilles en poc més d’un minut.
Finalment, dins les estrenes del departament digital d’IB3, aquesta temporada també s’oferirà Sensefiltres, una sèrie d’entrevistes íntimes i personals amb diferents personalitats.
IB3 Ràdio reforça l’aposta per l’entreteniment