National Geographic Traveller, la revista de viatges més gran del Regne Unit, ha publicat un reportatge sobre el turisme de Palma en la seva darrera edició. El treball mostra l’àmplia oferta cultural i gastronòmica de què disposa la capital mallorquina durant tot de l’any. A més, posa en valor la imatge més moderna i cosmopolita de Palma com a destinació urbana.

La informació publicada és fruit del treball que realitza la Fundació Turisme Palma 365 al mercat britànic en matèria de comunicació i relacions públiques. La mateixa fundació treballa amb agències de mitjans als tres principals mercats emissors: Alemanya, Espanya i el Regne Unit.

Per a la regidora de Turisme, Sanitat i Consum, Elena Navarro, el reportatge “és una mostra que les coses s’estan fent bé, animen a visitar la ciutat i a més ens animen a continuar fent feina en la mateixa línea. Es tracta d’una bona noticia que destacats mitjans de comunicació internacionals de reconegut prestigi s’interessin per la destinació Palma i la valorin de manera tan positiva”.

National Geographic Traveller ha estat guardonada quatre vegades amb el premi a la millor revista de viatges per a consumidors. Al Regne Unit té una difusió de més de 300.000 còpies impreses, 31.000 subscriptors i més de 12 milions de visitants en línia.