comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

MÓN

Redacció | Actualitzat el 06 Maig 2016 a les 15:59

Deu setmanes. Aquest és el temps que ha aguantat el diari britànic The New Day, llançat el 29 de febrer i liquidat el 6 de maig. Així doncs, la gran aposta del grup Trinity Mirror ha estat un autèntic fracàs. The New Day es publicava de dilluns a divendres, a un preu econòmic de 50 penics (uns 65 cèntims d’euro, el doble que en les dues primeres setmanes), estava pensat per llegir-se en mitja hora, i no tenia edició digital (sí presència a les xarxes socials).

La fórmula, però, no ha funcionat: els 40.000 exemplars que venia (140.000 amb el preu de llançament) no han cobert les expectatives del grup, que aspirava arribar als 200.000 exemplars. Les vendes de publicitat també han estat inferiors a les previsions.

Dels 25 treballadors, només alguns seran recol·locats dins del grup.  

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

El concurs literari 'Ficcions' de l'AMIC fa deu anys

La desena edició del concurs literari Ficcions, l'aventura de crear històries, impulsat per [...]

La UPF Barcelona School of Management impulsa un festival d'animació

El Màster Universitari en Animació de la UPF Barcelona School of Management organitza dijous [...]

Prisa renova l'equip directiu

El consell d'administració de Prisa ha aprovat la renovació de part de l'equip directiu a [...]

Demanen el cessament del director d''Informe semanal' per 'incapacitat'

El Consell d'Informatius de TVE ha demanat la dimissió del director d'Informe semanal i [...]

Premis Dignitat per als informatius de TV3 i Catalunya Ràdio i Carlos E. Bayo i Patricia López

La Comissió per la Dignitat ha decidit distingir els serveis informatius de TV3 i Catalunya [...]

'Merlí' s'acomiada amb rècord d'audiència

El darrer capítol de Merlí va registrar dilluns una mitjana de 620.000 espectadors i un 22,2% [...]

El Periódico reuneix el món econòmic als Premis Empreses de l'Any

La Llotja de Mar de Barcelona va acollir dilluns a la nit la gala dels Premis Empreses de [...]

Les Reial Acadèmia de Farmàcia premia 'La Marató' de TV3

La Reial Acadèmia de Farmàcia de Catalunya ha atorgat la 21a edició del Premi RAFC a la [...]

La PDLI crearà un observatori contra l'assetjament a dones periodistes a les xarxes

La Plataforma en Defensa de la Llibertat d'Informació ha anunciat la creació d'un observatori [...]

El CAC premia un treball sobre els informatius infantils de la BBC, ZDF i TVC

Children's news. Topics, information quality and audience reception around Newsround, Logo [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.