comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

MÓN

Redacció | Actualitzat el 06 Maig 2016 a les 15:59

Deu setmanes. Aquest és el temps que ha aguantat el diari britànic The New Day, llançat el 29 de febrer i liquidat el 6 de maig. Així doncs, la gran aposta del grup Trinity Mirror ha estat un autèntic fracàs. The New Day es publicava de dilluns a divendres, a un preu econòmic de 50 penics (uns 65 cèntims d’euro, el doble que en les dues primeres setmanes), estava pensat per llegir-se en mitja hora, i no tenia edició digital (sí presència a les xarxes socials).

La fórmula, però, no ha funcionat: els 40.000 exemplars que venia (140.000 amb el preu de llançament) no han cobert les expectatives del grup, que aspirava arribar als 200.000 exemplars. Les vendes de publicitat també han estat inferiors a les previsions.

Dels 25 treballadors, només alguns seran recol·locats dins del grup.  

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Neix el magazín digital La Mira

Aquest dimecres s'ha posat en marxa La Mira, un magazín digital de periodisme en profunditat [...]

À Punt TV estrena un nou programa d'anàlisi de l'actualitat

La televisió d'À Punt Media estrena aquest divendres a les 22.30 h La qüestió, un nou espai [...]

TV L'Hospitalet incrementa la producció pròpia

La programació de Televisió L'Hospitalet per a la temporada 2018-2019 presenta un augment de [...]

Josep Cuní conduirà un nou magazín matinal a SER Catalunya

El periodista Josep Cuní dirigirà i presentarà un nou magazín a SER Catalunya a partir del 15 [...]

El CPC defensa les bones pràctiques en la contractació de periodistes davant la Generalitat

Una delegació del Grup de Treball de Gabinets del Col·legi de Periodistes de Catalunya ha [...]

Els informatius de TV3 segueixen sent els més plurals

El nou informe sobre el pluralisme polític a la televisió i la ràdio del Consell de [...]

El CAC constata que el 'FAQS' no vulnera el 'Llibre d'estil'

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha conclòs que el programa Preguntes freqüents de [...]

El Vigía inicia nova etapa

La publicació degana en la informació del sector de la logística, el transport i les [...]

El País incorpora la tecnologia digital del Washington Post

El País i Arc Publishing, la plataforma digital dissenyada per The Washington Post, s'han [...]

El Parlament balear insta l'Estat a garantir la reciprocitat entre els mitjans en català

La comissió de Cultura del Parlament de les Illes Balears va aprovar la setmana passada una [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.