comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

MÓN

Redacció | Actualitzat el 06 Maig 2016 a les 15:59

Deu setmanes. Aquest és el temps que ha aguantat el diari britànic The New Day, llançat el 29 de febrer i liquidat el 6 de maig. Així doncs, la gran aposta del grup Trinity Mirror ha estat un autèntic fracàs. The New Day es publicava de dilluns a divendres, a un preu econòmic de 50 penics (uns 65 cèntims d’euro, el doble que en les dues primeres setmanes), estava pensat per llegir-se en mitja hora, i no tenia edició digital (sí presència a les xarxes socials).

La fórmula, però, no ha funcionat: els 40.000 exemplars que venia (140.000 amb el preu de llançament) no han cobert les expectatives del grup, que aspirava arribar als 200.000 exemplars. Les vendes de publicitat també han estat inferiors a les previsions.

Dels 25 treballadors, només alguns seran recol·locats dins del grup.  

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Els premis Concha García Campoy distingeixen José pardina, Christian Gálvez i Núria Jar

El jurat del Premi Periodístic Concha García Campoy ha donat a conèixer les persones [...]

El CAC conclou que Losantos va incitar a l'odi contra Alemanya

El ple del Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha aprovat tres acords relatius a continguts [...]

Es posa en marxa la Xarxa de Col·legis Professionals de Periodistes

Els nou col·legis de periodistes que actualment hi ha a l'Estat han constituït la Xarxa de [...]

La Mesa per a la Diversitat premia Carles Solà, 'La gent normal' i 'Ràdio Àfrica'

El Palau Robert de Barcelona ha acollit aquest divendres el lliurament de la desena edició [...]

L'AMIC aposta per la innovació

L'auditori de l'edifici Imagina de Barcelona acollirà el 6 de juliol la 21a assemblea general [...]

20 Minutos i SportYou s'alien

Els mitjans 20 Minutos i SportYou han decidit unir forces per reforçar l'oferta esportiva que [...]

Torredembarra convoca el 31è premi Mañé i Flaquer de periodisme

La Regidoria de Cultura de Torredembarra ha obert la convocatòria de la 31a edició del Premi [...]

La revista Hipertext.net es fa semestral en el 15è aniversari

La publicació acadèmica sobre documentació digital i comunicació interactiva Hipertext.net [...]

El País renova l'equip directiu

La nova directora d'El País, Soledad Gallego-Díaz, ha remodelat a fons l'equip directiu del [...]

Lavinia impulsa una àrea especialitzada en continguts per a mitjans i institucions

Lavinia Magenta és la nova marca del grup especialitzada en la creació i producció de [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.