comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

MÓN

Redacció | Actualitzat el 24 Octubre 2016 a les 09:41

L’operadora de telecomunicacions AT&T ha arribat a un acord per adquirir Time Warner. L’operació, pendent del vistiplau de les autoritats reguladores, es tancaria 85.400 milions de dòlars (uns 78.500 milions d’euros), xifra que pujaria a 108.700 milions (en euros, uns 99.900 milions) sumant el deute acumulat de Time Warner.

AT&T és una de les principals empreses de telefonia mòbil dels Estats Units i també ofereix accés a internet i televisió de pagament. Amb l’operació es dotaria de continguts amb cadenes com CNN, TNT o HBO, i disposaria dels estudis de Warner Brothers per a la producció de pel·lícules i sèries.

D’aquesta manera, AT&T busca millorar la seva oferta respecte la resta de les telecos, i a més entra a competir amb plataformes audiovisuals per internet com Netflix. “El futur del vídeo és mòbil i el futur del mòbil és el vídeo”, assenyalava l’empresa en l’anunci de l’acord de compravenda.

El 2014, AT&T ja va adquirir la plataforma proveïdora de televisió per satèl·lit DirecTV per 48.500 milions de dòlars (uns 45.500 milions d’euros). L’any que ve llançarà DirectTV Now per distribuir continguts a través d’internet.

“Aquesta és un aparellament perfecte entre dues companyies amb fortaleses complementàries que poden aportar un nou enfocament a la forma en què la indústria dels mitjans i la comunicació treballa per als clients, els creadors de contingut, els distribuïdors i els anunciants”, assegurava Randall Stephenson, president i conseller delegat d’AT&T.

“El contingut prèmium sempre guanya. Ha estat així amb la gran pantalla, la pantalla del televisor i ara s’està demostrant cert amb la pantalla del mòbil. Tindrem el millor contingut prèmium del món amb les xarxes per distribuir-lo a cada pantalla”, afegia en un comunicat. 

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

El Periódico crea una xarxa d'expertes per assolir la paritat en els articles d'opinió

El diari El Periódico ha posat en marxa una xarxa d'expertes amb l'objectiu de millorar la [...]

Una jornada aborda l'assetjament a les dones periodistes a les xarxes

El Museu del Disseny de Barcelona acull aquest dimarts, a les 18 h, la jornada #assetjament [...]

'La Marató' bat rècords amb una recaptació de 10.715.430 euros

La 27a edició de La Marató de TV3 va acomiadar la transmissió a la 1.45 h de la matinada amb [...]

Movistar+ vol aprofundir en la producció de continguts en català

La producció de l'spin-off de Merlí per part de Movistar+ no serà una fet aïllat. O almenys [...]

La plantilla es mobilitza contra el pacte per renovar la CCMA

Els treballadors de TV3 i Catalunya Ràdio s'han mostrat contràris al pacte per renovar el [...]

Marta Ariño, nova presidenta de l'associació de revistes ARI

L'assemblea general de l'Associació de Revistes ha escollit per unanimitat Marta Ariño [...]

Els 24ens Premis Zapping escalfen motors

L'Associació de Consumidors de Mitjans Audiovisuals de Catalunya ha posat en marxa la 24a [...]

Fernando de Yarza assumeix la vicepresidència de la WAN-IFRA de camí a la presidència

L'Associació Mundial de Diaris i Editors de Notícies (WAN-IFRA) ha escollit Fernando de Yarza [...]

Mig segle després: recordant la revista Grama

La societat colomenca recorda aquests dies una de les primeres experiències de periodisme [...]

El Parlament tomba una moció de Cs sobre la CCMA

El ple del Parlament ha rebutjat una moció sobre la Corporació Catalana de Mitjans [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.