La solidaritat amb Charlie Hebdo arran de l’atemptat del passat 7 de gener podria reportar al setmanari satíric uns 30 milions d’euros que sanejarien el seu delicat estat financer. En concret, dels 10.000 subscriptors que tenia abans de l’atac, ha passat a 200.000, el que implica uns ingressos de 14 milions.
A banda, es calcula que per les vendes del número especial publicat una setmana després de l’atac, amb un tiratge de 7,3 milions (en els números anteriors era de 60.000), la capçalera ingressaria 10 milions. A aquestes xifres caldria sumar els 2,37 milions en donatius (els quals es destinaran als familiars de les víctimes) i els ajuts públics.
El proper número de Charlie Hebdo es preveu que surti el 25 de febrer. Malgrat publicar un especial tan sols una setmana després de l’atemptat, els supervivents de Charlie Hebdo han hagut de prendre’s un temps per digerir els fets i reorganitzar-se per poder seguir amb la revista.